Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding bij activeren Cloud Opnemen in My T-Mobile Thuis

  • 29 december 2020
  • 5 reacties
  • 172 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik zou graag Cloud Opnemen activeren maar krijg dan de melding  “Oeps! Hier ging iets mis.


Ik heb al 10 keer aan de telefoon gehangen en ze hebben al meerdere tickets aangemaakt voor de technische afdeling maar helaas ik kan nog steeds niet opnemen.

Nu heb ik al weken niets meer gehoord van T-Mobile

iemand nog tips/ideën?

 

Groet Davy

 

 

 

Beste antwoord door Jason van Odido

Goedemorgen @Davy H, het heeft veel tijd gekost om dit te herstellen, maar het is eindelijk gelukt! Sorry voor de lange wachttijd.

Kan ik Cloud Opnemen nu voor je activeren? Omdat dit een fout aan onze kant is geweest, zal ik meteen de eerste drie maanden voor je vergoeden, die compensatie van € 15,00 zal op een volgende rekening verrekend worden met jouw maandbedrag, mits jij natuurlijk nog gebruik wilt maken van Cloud Opnemen.

Laat me weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan zet ik het meteen in gang zodat je vanmiddag eindelijk kunt gaan opnemen.

Bekijk origineel

5 reacties

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 16 februari 2021

@Jason @Brian @Boris 

Helaas het werkt nog steeds niet...


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1968 reacties
  • 19 februari 2021

Hi @Davy H , ik kan mij heel goed voorstellen dat je graag wil Cloud Opnemen! Ik heb gelijk gecheckt voor een update. Ik zie dat het incident voor dit probleem momenteel nog steeds openstaat en er nog geen oplossing is. Ik hoop dat hier snel verandering in komt! :fingers_crossed_tone2:


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 maart 2021

Ik had twee hd recorders waarmee ik prima kon opnemen, deze moest ik inleveren omdat ze storing veroorzaakten. Ik zou dan gewoon met “Cloud Opnemen” verder kunnen, maar helaas dus….

En ook een beetje jammer dat ik hier al zoveel tijd in heb moeten steken, wel vaak belooft dat ik teruggebeld zou worden maar dat is tot op heden niet gebeurd! :cry:

 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @Davy H, sorry voor het ongemak en de lange duur die dit probleem inmiddels met zich meebrengt. Ik heb meteen een nieuw herstelverzoek ingediend bij onze techneuten. Zo kan het wederom bij de ontwikkelaarsafdeling belanden en kunnen onze collega's aldaar het oplossen voor je. Ook ik beland aan mijn kant op een niet bestaande pagina waarbij deze melding verschijnt:

Omdat de ontwikkelaarsafdeling geen vaste verwerkingstijden hanteert, kan ik niet exact duiden wanneer het opgelost wordt, maar ik beloof er zoveel mogelijk vuur achter te zetten!


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • Antwoord
  • 31 maart 2021

Goedemorgen @Davy H, het heeft veel tijd gekost om dit te herstellen, maar het is eindelijk gelukt! Sorry voor de lange wachttijd.

Kan ik Cloud Opnemen nu voor je activeren? Omdat dit een fout aan onze kant is geweest, zal ik meteen de eerste drie maanden voor je vergoeden, die compensatie van € 15,00 zal op een volgende rekening verrekend worden met jouw maandbedrag, mits jij natuurlijk nog gebruik wilt maken van Cloud Opnemen.

Laat me weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan zet ik het meteen in gang zodat je vanmiddag eindelijk kunt gaan opnemen.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen