Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb deze vraag ook al gesteld aan de klantenservice, maar wellicht maak ik hier ook nog een kans. Ik heb sinds woensdag een abonnement bij t-mobile incl espn. ESPN is gewoon geactiveerd. Ik kan als ik inlog op de t-mobile anywhere app, ook gewoon espn 2,3,4 kijken.

Alleen als ik via het tv-kastje kijk werkt espn 2,3,4 niet. Ik krijg dan de melding dat ik geen abo heb. Reboots ed helpen niet… Iemand nog een idee?

Hoi,

 

Ik heb deze vraag ook al gesteld aan de klantenservice, maar wellicht maak ik hier ook nog een kans. Ik heb sinds woensdag een abonnement bij t-mobile incl espn. ESPN is gewoon geactiveerd. Ik kan als ik inlog op de t-mobile anywhere app, ook gewoon espn 2,3,4 kijken.

Alleen als ik via het tv-kastje kijk werkt espn 2,3,4 niet. Ik krijg dan de melding dat ik geen abo heb. Reboots ed helpen niet… Iemand nog een idee?

@Raoulderooij kan je eens kijken met welk klantnummer je bent ingelogd op de TV Box (in het menu via ACCOUNT > Instellingen > Over)? Is dit hetzelfde klantnummer als op TV Anywhere?


Hoi,

 

Ik heb deze vraag ook al gesteld aan de klantenservice, maar wellicht maak ik hier ook nog een kans. Ik heb sinds woensdag een abonnement bij t-mobile incl espn. ESPN is gewoon geactiveerd. Ik kan als ik inlog op de t-mobile anywhere app, ook gewoon espn 2,3,4 kijken.

Alleen als ik via het tv-kastje kijk werkt espn 2,3,4 niet. Ik krijg dan de melding dat ik geen abo heb. Reboots ed helpen niet… Iemand nog een idee?

@Raoulderooij kan je eens kijken met welk klantnummer je bent ingelogd op de TV Box (in het menu via ACCOUNT > Instellingen > Over)? Is dit hetzelfde klantnummer als op TV Anywhere?


@Hans-Juriën  Ok, dit zou het inderdaad kunnen zijn. Ik zie dat het klantnummer niet hetzelfde als mijn klantunummer. Hoe verander ik dit? :)

 

Bedankt


@Raoulderooij

Helaas gebeurt het wel eens dat er een ander klantnummer in de box achter blijft.

Ik adviseer je een fabriek reset.

Dit doe je door 10 sec. het knopje op de achterkant in te drukken.

Hierna kunt U Uw gegevens invoeren en moet het goed komen.

En mocht het niet lukken kan iemand van T-mobile hier het alsnog op pakken.

Zie hieronder de uitleg hoe.

Amino Aria

 


@Raoulderooij

Helaas gebeurt het wel eens dat er een ander klantnummer in de box achter blijft.

Ik adviseer je een fabriek reset.

Dit doe je door 10 sec. het knopje op de achterkant in te drukken.

Hierna kunt U Uw gegevens invoeren en moet het goed komen.

En mocht het niet lukken kan iemand van T-mobile hier het alsnog op pakken.

Zie hieronder de uitleg hoe.

Amino Aria

 

@peter-keetfm@Hans-Juriën Jep dit heeft het inderdaad opgelost. dank voor de snelle hulp!

 

Raoul


Reageer