Skip to main content
Beantwoord

espn compleet opgezegd

• 20 november 2024
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

• is een Master Poster
  • 13 reacties

Op 10 oktober heb ik espn compleet opgezegd.  Per 10 november is het stopgezet en kan ik dus alleen de gratis espn zender kijken en toch moet ik betalen t/m 30 november?

Als ik betaal t/m 30 november wil ik ook kunnen kijken tot 30 november. 

Beste antwoord door Chant84

Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@Chant84, goede vraag! Ik help je verder. ESPN is per 10-11-2024 per direct opgezegd. Je kunt hier dus geen gebruik meer van maken. Je ziet de kosten voor een hele maand echter wel op je rekening van november, dat klopt. De reden hiervan is dat de rekening toen al was opgemaakt en deze de verwijdering niet mee heeft genomen. Op de rekening van december krijg je een verrekening en betalen we je de periode 10-11-2024 tot 30-11-2024 terug!

Duidelijk. 

Vanochtend had ik gebeld met jullie en toen zei de medewerker dat het zo wel klopt, maar fijn dat het bij de factuur van december gecorrigeerd wordt.

Bekijk origineel

2 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2799 reacties
  • 20 november 2024

Hi ​@Chant84, goede vraag! Ik help je verder. ESPN is per 10-11-2024 per direct opgezegd. Je kunt hier dus geen gebruik meer van maken. Je ziet de kosten voor een hele maand echter wel op je rekening van november, dat klopt. De reden hiervan is dat de rekening toen al was opgemaakt en deze de verwijdering niet mee heeft genomen. Op de rekening van december krijg je een verrekening en betalen we je de periode 10-11-2024 tot 30-11-2024 terug!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • Antwoord
  • 20 november 2024
Cheyenne van Odido schreef:

Duidelijk. 

Vanochtend had ik gebeld met jullie en toen zei de medewerker dat het zo wel klopt, maar fijn dat het bij de factuur van december gecorrigeerd wordt.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen