Beantwoord

Entone tv-unit geeft zwart beeld.

  • 19 November 2020
  • 32 reacties
  • 825 Bekeken


Toon eerste reactie

32 reacties

Reputatie 2

Tot een uur geleden had ik een standaard setup staan met de Zyxel achter de glasconverter en daarachter de Entone Box, Hans-Jurien en zijn collegae hebben iets veranderd maar het probleem is gebleven, ook na een complete herstart van alle componenten. na ca 5 minuten op één kanaal krijg ik een freeze van het beeld. Zojuist heb ik de Zyxel ertussen uit gehaald en vervangen door Ubiquiti spullen en geconfigureerd conform de instructies van Bjarn: https://medium.com/@bjarn/how-to-set-up-a-home-network-with-ubiquiti-devices-and-t-mobile-thuis-2d286887009b

Alles functioneert perfect zelfs de tv-box werkt. althans 5 minuten beeld en daarna een freeze.

Het is mij duidelijk dat het probleem niet bij mij ligt. Vanaf de glasconverter heb ik alle apparatuur tot aan de HDMI kabel vervangen (dus incl tv-box). en het probleem is gebleven.

 

Pandit

 

Reputatie 7

Hoi @Pandit

 

Ik zie dat er gisteren een andere TV Box is geleverd. Ik ben heel benieuwd of deze hetzelfde probleem heeft. Op die manier kunnen we uitsluitenof het aan de TV Box lag of aan iets anders. 

 

Ik vermoed dat je de opstelling van de Ubiquity 100% correct hebt uitgevoerd (want het effect is hetzelfde als op de Zyxel), maar door de Ubiquity kan ik niet alles goed uitlezen van onze kant, dus ik hoop dat je mij meer kan vertellen over de nieuwe TV Box!

Reputatie 2

Beste Sander. Inderdaad zou ik de box gisteren moeten ontvangen, helaas schuift postnl de levering steeds een dag naar voren. De planning is nu morgenmiddag. Ik kan dus nog geen uitsluitsel geven. Dat doe ik wanneer de box binnen is. Bedankt voor je interesse. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Pandit, je pakket is bij PostNL wederom uitgesteld en zal naar alle waarschijnlijkheid morgenmiddag tussen 14:30 en 17:00 worden geleverd. Sorry voor het ongemak! Het is erg druk bij hen en ze proberen alle pakketten toch nog zo snel mogelijk te bezorgen. Fijn dat je ons een update geeft zodra de box gearriveerd en aangesloten is. Voor nu een prachtig weekend toegewenst en stay safe!

 

Reputatie 2

Jullie ook allemaal een goed weekend, Mijn T-Mobile verhuizing verloopt erg hobbelig, Ik ben al ruim 5 weken bezig, ach de volhouder wint. Hopelijk ontvang ik de box morgen en kan Hans-Jurien maandag aan de T-Mobile kant alles goed zetten.

 

Gr pandit

Reputatie 2

De nieuwe tv-box werkt, In eerste instantie kreeg ik met de (vlan640) zyxel het oude tv platform. maar na het verwisselen van de zyxel routers naar (vlan300) kreeg ik alleen een zwart beeld. Hans-Jurien heeft iets gedaan waarna alles werkt zoals het hoort. geen freezes in het beeld, alleen nog even wennen aan de nieuwe interface. Ik kijk het nog even aan of het blijft werken.

Reputatie 7
Badge +16

Fijn dat de nieuwe TV Box werkt en dat Hans-Jurïen een aanpassing heeft kunnen uitvoeren zodat het weer functioneert! Houd je ons op de hoogte? Als we toch nog iets kunnen doen, dan horen we het graag! @Pandit 

Reageer