Wij nemen programma’s op die elke dag op tv komen, zoals Lang leve de Liefde.
We hebben ingesteld neem deze netjes elke dag op alleen worden de herhalingen in de middag ook opgenomen!
Waarom, dit moet het systeem alleen doen als de opname niet goed is gegaan de avond ervoor.
Ga je wat kijken en dan opeens denk je ik heb dit al gisteren gezien.
Kan dit opgelost worden?
Beste antwoord door Tommie van Odido
Hey @b0rg, hij zou inderdaad alleen de nieuwste opnames moeten opnemen. Je kunt dit aanpassen in het menu.
Een bestaande opname kan je wijzigen in het opname menu bij geplande opnames. Daar kan je de opties kiezen. Kan je die niet vinden? Dan zou ik de opname verwijderen uit de geplande opnames en dan een nieuwe opname instellen via de gids bij de eerste volgende aflevering. Dan zou dit niet meer moeten gebeuren! Kan je mij laten weten of dit gelukt is?
Hey @b0rg, hij zou inderdaad alleen de nieuwste opnames moeten opnemen. Je kunt dit aanpassen in het menu.
Een bestaande opname kan je wijzigen in het opname menu bij geplande opnames. Daar kan je de opties kiezen. Kan je die niet vinden? Dan zou ik de opname verwijderen uit de geplande opnames en dan een nieuwe opname instellen via de gids bij de eerste volgende aflevering. Dan zou dit niet meer moeten gebeuren! Kan je mij laten weten of dit gelukt is?
@Tommie van Odido Alleen nieuwe opnames staat al aan maar toch werd er in de middag een herhaling opgenomen. Vandaag dan dan niet meer zonder iets aan te passen.
Word er nog gedaan met de feed back van de apple tv app?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.