Sinds paar dagen zat ik op het nieuwe tv platform van Tmobile. Dit qas te zien aan de interface. Alleen vandaag deed hij een herstart en ging de oude firmware downloaden en toepassen. Nu zit ik weer op het oude platform. Hoe kan dit?
Sinds paar dagen zat ik op het nieuwe tv platform van Tmobile. Dit qas te zien aan de interface. Alleen vandaag deed hij een herstart en ging de oude firmware downloaden en toepassen. Nu zit ik weer op het oude platform. Hoe kan dit?
Reset gedaan en hij ging weer de nieuwe firmware/app installeren. Zat een dikke 6 minuten in de nieuwe omgeving maar ging zichzelf daarna herstarten en ging zichzelf weer downgrade.
Hallo
Je eerst het volgende kunnen proberen: Reset TV Box
Daarna als het niet werkt het volgende: Fabrieks reset .
Mocht dit de oplossing niet zijn, meld het hier dan weer. Als het wel gelukt is ook graag even een berichtje
Eerlijk gezegd zou ik blij zijn als ik op het oude platform zou zitten, werkt veel beter dan het nieuwe gezien alle reacties, zit zelf gelukkig nog op het oude platform.
Hallo
Je eerst het volgende kunnen proberen: Reset TV Box
Daarna als het niet werkt het volgende: Fabrieks reset .
Mocht dit de oplossing niet zijn, meld het hier dan weer. Als het wel gelukt is ook graag even een berichtje
Beide geprobeerd maar blijft oo het oude platform
Maar als ik het goed begrijp, kun je wel tv kijken?
Als dit zo is, zou ik wachten totdat een moderator dit oppakt. Of je zou het via de helpdesk kunnen proberen: 0800 0092. Daar zal de wachttijd wel redelijk lang zijn.
Hi
Voor de andere klant hebben wij al een aantal oplossingen doorlopen, zoals het vervangen van de apparatuur en een monteur op locatie. Vervolgens ging de nieuwe apparatuur weer updaten naar het oude platform. Hierdoor zal het niet ‘binnenshuis’ veroorzaakt worden, maar buitenshuis zoals mogelijk bij onze netwerkapparatuur. Deze zijn wij nu grondig aan het doorzoeken, en wij proberen jullie zo snel mogelijk een oplossing aan te reiken!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.