Beantwoord

Downgrade van firmware bij herstart

  • 30 December 2020
  • 6 reacties
  • 132 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 16 reacties

Sinds paar dagen zat ik op het nieuwe tv platform van Tmobile. Dit qas te zien aan de interface. Alleen vandaag deed hij een herstart en ging de oude firmware downloaden en toepassen. Nu zit ik weer op het oude platform. Hoe kan dit?

 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 31 December 2020, 09:58

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1

Reset gedaan en hij ging weer de nieuwe firmware/app installeren. Zat een dikke 6 minuten in de nieuwe omgeving maar ging zichzelf daarna herstarten en ging zichzelf weer downgrade.

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Pukss ,

Je eerst het volgende kunnen proberen: Reset TV Box

Daarna als het niet werkt het volgende: Fabrieks reset .

 

Mocht dit de oplossing niet zijn, meld het hier dan weer. Als het wel gelukt is ook graag even een berichtje:wink:

Reputatie 7
Badge +1

Eerlijk gezegd zou ik blij zijn als ik op het oude platform zou zitten, werkt veel beter dan het nieuwe gezien alle reacties, zit zelf gelukkig nog op het oude platform.

Reputatie 1

Hallo @Pukss ,

Je eerst het volgende kunnen proberen: Reset TV Box

Daarna als het niet werkt het volgende: Fabrieks reset .

 

Mocht dit de oplossing niet zijn, meld het hier dan weer. Als het wel gelukt is ook graag even een berichtje:wink:

Beide geprobeerd maar blijft oo het oude platform

Reputatie 7
Badge +7

@Pukss ,

Maar als ik het goed begrijp, kun je wel tv kijken?

Als dit zo is, zou ik wachten totdat een moderator dit oppakt. Of je zou het via de helpdesk kunnen proberen: 0800 0092. Daar zal de wachttijd wel redelijk lang zijn. 😏

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Pukss, handig dat je de firmware downgrade doorhad! Ik heb dit probleem in mijn loopbaan bij T-Mobile slechts één keer eerder gehoord, en dat was toevallig eerder deze week. Waar het ligt, durf ik echt niet te zeggen. Ik heb zowel een aparte melding voor jou geopend, als dat ik jouw melding ook heb gekoppeld met de melding van de andere klant. 

Voor de andere klant hebben wij al een aantal oplossingen doorlopen, zoals het vervangen van de apparatuur en een monteur op locatie. Vervolgens ging de nieuwe apparatuur weer updaten naar het oude platform. Hierdoor zal het niet ‘binnenshuis’ veroorzaakt worden, maar buitenshuis zoals mogelijk bij onze netwerkapparatuur. Deze zijn wij nu grondig aan het doorzoeken, en wij proberen jullie zo snel mogelijk een oplossing aan te reiken!

Reageer