Skip to main content

Zodra ik tv wil kijken springt de decoder op geen signaal.

Als ik hierna de stroom eraf haal en erop zet doet hij het weer op zender 1 2 en 3 als ik verder zap gooit hij hem er weer uit.

 

Modem ook al gereset en andere hdmi kabels geprobeerd hier zit het hem niet in. 

 

Wat kan dit zijn?

Hoi @maikey123, we hebben de afgelopen drie dagen problemen ervaren met het TV-platform. Een reset van modem, TV Box en Media Converter (alleen bij Glasvezel) zou alles moeten herstellen. Neem een kijkje in ons speciale topic voor uitleg: Hoe herstart ik modem en box?

Is het hiermee ook voor jou opgelost? 


Dit heb ik helemaal doorlopen en nog is het niet opgelost.

 

Inmiddels contact gehad met de klantenservice. Die gaan kijken of ze wat kunnen vinden.


Goedemiddag @maikey123, het uitstaande verzoek is inmiddels in behandeling genomen bij onze techneuten (12:21) en zal door hen opgelost worden.

Zodra hier een oplossing voor bekendgemaakt is, of zodra zij het zelf direct oplosbaar gemaakt hebben, zal dit aan je teruggekoppeld worden - dit gebeurt doorgaans via de mail. 

Mocht ik je in de tussentijd kunnen helpen, laat het dan zeker weten. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!


Reageer