Skip to main content
Beantwoord

Constant error

  • 15 juli 2025
  • 1 reactie
  • 4 Bekeken

Twee problemen maar ik me mateloos aan stoor. Hulp nu nodig

Tijdens kijken is er melding ...er is een fout opgetreden probeer opnieuw ...dan binnen 1 seconden is het weer werkend. 

Bij terugkijken wordt de programma vroegtijdig beëindigd bjv altijd bij RTL weer alsof  datum/tijd niet in sync loopt met de programmering

Glasvezel, modem alles in de juiste volgorde gerest. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Netwerk en wifi getest. Alles prima.  Internet op laptops en mobielen werkt prima. Ik ben ITer maar weet het niet meer.

Glasvezel, Zyxel T56

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@ikke.vo 

Je kijkt tv via de tv met de app erop? Heb je ook last van problemen met de verbinding bij het gebruik van andere apps?

Bekijk origineel

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22210 reacties
  • Antwoord
  • 15 juli 2025

Hallo ​@ikke.vo 

Je kijkt tv via de tv met de app erop? Heb je ook last van problemen met de verbinding bij het gebruik van andere apps?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen