Beantwoord
Commentaar Engels Eurosport 2
Ik heb ondertussen meerdere malen contact opgenomen met T-Mobile i.v.m. het feit dat nu ondertussen een maand of 2 geleden bij ons het commentaar bij Eurosport 2 engels is geworden daarvoor was dit gewoon nederlands en bij de instellingen staat dit ook gewoon op nederlands.
Zelf ken ik geen klanten die dit pakket/provider hebben dus ik kan niet controleren of dit iets specifiek voor mij is, of dat andere klanten dit ook hebben omdat b.v. Eurosport iets heeft aangepast.
De laatste keer dat ik contact heb gehad zou ik binnen 3 dagen reactie krijgen en daarna heb ik ook niks meer gehoord. Volgens hen was ik de eerste en enige die dit probleem gemeld heeft.
Kan iemand mij vertellen of dit alleen bij mij is of dat iedereen nu engels commentaar heeft bij Eurosport 2??
Bij Eurosport 1 is het wel gewoon nederlands.
Gr,
Ferry Donkers
Zelf ken ik geen klanten die dit pakket/provider hebben dus ik kan niet controleren of dit iets specifiek voor mij is, of dat andere klanten dit ook hebben omdat b.v. Eurosport iets heeft aangepast.
De laatste keer dat ik contact heb gehad zou ik binnen 3 dagen reactie krijgen en daarna heb ik ook niks meer gehoord. Volgens hen was ik de eerste en enige die dit probleem gemeld heeft.
Kan iemand mij vertellen of dit alleen bij mij is of dat iedereen nu engels commentaar heeft bij Eurosport 2??
Bij Eurosport 1 is het wel gewoon nederlands.
Gr,
Ferry Donkers
Beste antwoord door RoyTMT
Dit is wel heel vreemd zeg!
Normaal wordt de Nederlandse taal meegezonden als stream. Heb je dit niet, dan mag je het volgende doen:
Voor de zekerheid heb ik dit ook gemeld bij onze knappe koppen achter de coulissen. Zij hebben nog meer middelen en kunnen hier nog aandachtiger naar kijken! :)
Ik ben er aan deze kant druk mee bezig! ;)
Groetjes,
Roy
Bekijk origineelNormaal wordt de Nederlandse taal meegezonden als stream. Heb je dit niet, dan mag je het volgende doen:
- Ga naar het Menu door op de menuknop te drukken van je afstandsbediening;
- Navigeer naar "Instellingen";
- Ga daarna naar : "Video Audio";
- Hier kun je de taal aanpassen.
Voor de zekerheid heb ik dit ook gemeld bij onze knappe koppen achter de coulissen. Zij hebben nog meer middelen en kunnen hier nog aandachtiger naar kijken! :)
Ik ben er aan deze kant druk mee bezig! ;)
Groetjes,
Roy
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.