Skip to main content

Hoi, ik hen de odido TV app op mijn mobiel en ipad. Nu probeer ik te streamen vanaf mijn mobiel, maar daar krijg ik de vraag "Display over other apps". Op mijn ipad kan ik netjes de betreffende chromecast selecteren en streamen.

 

Wat is hier het probleem? Mis ik iets? De chromecast is wel zichtbaar oo mijn mobiel 

@FluffyCarrot Fijn om te lezen dat het streamen via de iPad wel lukt. Laten we er samen voor zorgen dat dit ook vanaf jouw mobiel mogelijk is! Heb je al eens geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Daarnaast vraag ik mij af of je, als je de melding ‘Display over other apps’ krijgt, de optie hebt om dit te bevestigen? Zo ja, lukt het streamen dan wel? 

Kijk eens naar de volgende topics: Geniet van Odido Online TV! | Odido community en Rechstreeks casten naar TV | Odido community. Ik ben er van overtuigd dat jij met deze tips binnen no time kunt streamen vanaf jouw mobiel! 😀  

Mocht dit niet helpen dan wil ik je vragen om een foto van de melding mee te sturen in je volgende bericht. Ik help je graag verder om dit voor je op te lossen! 


Reageer