Skip to main content

Beste Support Odido,

Betreft Apple TV 4K (2022) crash

Er is mogelijk een kleine wijziging/update nodig in de Odido TV app.

Onder tvOS 18 vindt er een crash plaats bij de volgende handeling:

- Klik op de Siri Remote op de terugknop ‘<‘
- Ga naar ‘Account’
- Ga naar ‘Verder kijken’
- Kies ‘Terugkijken’
- ​​​​​​​Verwijder via de prullenbak 1 of meerdere programma’s
- ​​​​​​​Crash…



Andere kleine bug:

Kies onder ‘Account’ de optie ‘Instellingen’.
Er wordt direct doorgegaan naar de optie ‘Herinnering’ ipv het optie menu.

 

 

Met vriendelijke groet,

Bitmans

Welkom op onze community en fijn dat je dit doorgeeft! @Bitmans 

Ik wil dit graag doorzetten naar onze technische dienst en het TV Team, zodat zij er naar kunnen kijken. 

Wil je mij alleen nog vertellen welke afstandsbediening je gebruikt? Alvast super bedankt! 


Welkom op onze community en fijn dat je dit doorgeeft! @Bitmans 

Ik wil dit graag doorzetten naar onze technische dienst en het TV Team, zodat zij er naar kunnen kijken. 

Wil je mij alleen nog vertellen welke afstandsbediening je gebruikt? Alvast super bedankt! 



De Siri Remote, oftewel de standaard afstandsbediening die meegeleverd wordt bij de Apple TV.

https://www.apple.com/nl/shop/product/MW5G3Z/A/siri-remote
 


@Bitmans Super bedankt voor de aanvullende informatie! 

Ik heb dit meteen voor je doorgezet. Laat je het mij weten als ik nog ergens anders bij kan helpen? Ik doe het graag!


In tussentijd kan je gebruik maken van de bèta versie op TestFlight. Die werkt probleemloos met iOS 18.

 


@Bitmans Versie 1.6.0 staat live. Deze lost de problemen bij mij op, dus als je niet bent overgestapt naar de bèta-versie, dan kun je deze updaten en dan zou alles weer moeten werken.


@Bitmans Versie 1.6.0 staat live. Deze lost de problemen bij mij op, dus als je niet bent overgestapt naar de bèta-versie, dan kun je deze updaten en dan zou alles weer moeten werken.

 

Problem solved 😃.

Bedankt voor het snel oplossen van dit issue.

 

Groeten,

Bitmans


@Bitmans Super dat het zo snel is opgelost, fijn! 😀


Reageer