Skip to main content

hallo,

sinds vandaag zitter er zonder dat ik ze erop gezet heb blokkades op sommige zenders, hoe komen ze erop en hoe krijg ik ze eraf.

tv geeft aan kinderbeveiling maar het zit ook op de kinderzenders

Hallo @mellybaarda 

Je kan het kijkprofiel van All op 18 zetten, dan zouden de zenders niet meer vergrendeld moeten zijn.


Hoi @Waqqas 

Voor nu heeft het idd geholpen. Thanks.

Enig idee hoe het kan dat ze ineens beveiligd waren?


@mellybaarda

All is dat je alleen de zenders kan bekijken die geschikt zijn voor elke leeftijd, 18 is 18+ dus dan hoef je niet steeds je pincode in te voeren.


@Waqqas maar er zat een blokkade op nickelodeon. En ik heb die blokkades er niet ingezet. Dus vroeg me af hoe dat erop is gekomen


@mellybaarda AL is de standaardinstelling. Nickelodeon zendt ook programma's uit voor 6 en 9 jaar. Die vallen daar buiten, dus krijg je de melding. Nu je profiel is ingesteld op 18 komt die melding niet meer terug.


hih, ik heb telefonisch contact gehad met odido, want de dag erna zaten weer al die blokades op bijna alle zenders. Bleek een storing te zijn, gelukkig is alles nu opgelost


@mellybaarda

All is dat je alleen de zenders kan bekijken die geschikt zijn voor elke leeftijd, 18 is 18+ dus dan hoef je niet steeds je pincode in te voeren.

hi, de dag erna zaten weer al die blokkades erop, heb even telefonisch contact gehad met odido, bleek een storing te zijn, gelukkig is alles nu opgelost

 


@mellybaarda Fijn dat @Waqqas je heeft kunnen helpen aan een tijdelijke oplossing. Ik word er nog vrolijker van als ik lees dat het probleem is verholpen en jij nu weer kunt genieten van alle zenders, zonder restricties! 😀


Reageer