hallo,
sinds vandaag zitter er zonder dat ik ze erop gezet heb blokkades op sommige zenders, hoe komen ze erop en hoe krijg ik ze eraf.
tv geeft aan kinderbeveiling maar het zit ook op de kinderzenders
hallo,
sinds vandaag zitter er zonder dat ik ze erop gezet heb blokkades op sommige zenders, hoe komen ze erop en hoe krijg ik ze eraf.
tv geeft aan kinderbeveiling maar het zit ook op de kinderzenders
Hallo
Je kan het kijkprofiel van All op 18 zetten, dan zouden de zenders niet meer vergrendeld moeten zijn.
Hoi
Voor nu heeft het idd geholpen. Thanks.
Enig idee hoe het kan dat ze ineens beveiligd waren?
All is dat je alleen de zenders kan bekijken die geschikt zijn voor elke leeftijd, 18 is 18+ dus dan hoef je niet steeds je pincode in te voeren.
hih, ik heb telefonisch contact gehad met odido, want de dag erna zaten weer al die blokades op bijna alle zenders. Bleek een storing te zijn, gelukkig is alles nu opgelost
All is dat je alleen de zenders kan bekijken die geschikt zijn voor elke leeftijd, 18 is 18+ dus dan hoef je niet steeds je pincode in te voeren.
hi, de dag erna zaten weer al die blokkades erop, heb even telefonisch contact gehad met odido, bleek een storing te zijn, gelukkig is alles nu opgelost
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.