Ben sinds 25 September bij Odido.
Op de zenders 1 2 3 en 11 heb ik prima beeld met de App op mijn LG televisie Webos TV UH610V
Op de resterende zenders altijd een schokkerig verspringend beeld. Heel vervelend niet om naar te kijken.
Al diverse keren gebeld en prima geholpen, alles uitgeprobeerd met de medewerkers. Maar niks opgelost.
Er zijn diverse topics aangemaakt voor de technische dienst, maar er is nog steeds geen oplossing gevonden. Maar wordt daar ook niet over geïnformeerd.
Alle andere Apps werken prima op deze televisie, Gebeld met LG die zeggen als andere apps goed werken dan ligt het niet aan de televisie, maar aan de App van Odido. Heeft iemand hier een oplossing voor en kunnen de specialisten mij zeggen of dit ooit opgelost gaat worden.
De laatste keer dat ik er over gebeld hebt, denk 10 oktober zei de medewerker dat ze er nog niet mee bezig waren. Maar je krijgt wel een bericht dat er binnen drie dagen op gereageerd zou worden maar helaas. Jammer want het loopt al sinds mijn aansluiting.
WEBOS versie 3.4.2-580509 (dreadlocks-digya) LG 43UH610V