Skip to main content

Ik heb op 1 september een aanpassing van mijn abonnement gedaan en deze is wel ontvangen/bevestigd maar sindsdien staat het stil. Ik zou heel graag de bestelling verwerkt zien, en ook de facturen die sindsdien incorrect waren aangepast.

 

ik heb gekeken of ik ergens een ticket aan kan maken, want deze vraag lijkt niet een om via de community te moeten doen, maar ik blijf tegen die (hele slechte) chatbot aanlopen.

 

<ik wilde een screenshot van (een deel van) de bestellingspagina plaatsen, maar dan is mijn reactie meer dan 5000 tekens blijkbaar>

@Lieb Goed dat je toch je weg naar ons gevonden hebt! Echter snap ik heel goed dat je je vraag liever privé had gesteld. Wist je dat je ons ook een DM kunt sturen op Facebook en Twitter/X? Misschien handig om te weten voor de volgende keer! 😊

Voor nu ben ik direct het systeem ingedoken om voor jou uit te zoeken waar dit mis is gegaan. Ik zie dat jij inderdaad op 01-09-2023 jouw TV abonnement, TV Box en het internationale zenderpakket hebt stopgezet. Dit is altijd met inachtneming van een maand opzegtermijn en had dus op 01-10-2023 moeten stoppen, maar dit is niet gebeurd.

Geen zorgen! Ik heb dit direct voor je stopgezet. Ik heb ook gelijk een vergoeding van voor je in het systeem gezet voor het bedrag dat je teveel hebt betaald in oktober en november. Dit wordt verrekend met een volgend factuur.

Heb je de TV Box al teruggestuurd? Mocht dit nog niet het geval zijn, dan lees je in dit topic hoe je dat kunt doen: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community.


Reageer