Als we iets willen terugkijken dan kan dat niet. Bij het aanklikken van begin gemist dan begint het beeld te flikkeren. Resetten van de TV-box hielp niet.
Wat moeten we doen?
Bij voorbaat dank,
Stan
Bladzijde 1 / 1
Hi @stannn ,
Ik denk graag met je mee! Kun je de volgende stappen doorlopen?
Ik hoor graag zodat we het probleem snel inzichtelijk hebben en kunnen oplossen!
Ik denk graag met je mee! Kun je de volgende stappen doorlopen?
- Wil je het modem kort van de stroom halen?
- Kun je de internetkabel die naar de TV Box gaat omwisselen van 3 naar 4 of andersom?
- Kun je beschrijven hoe de verbinding tussen het modem en de TV Box zit? Zit hier bijvoorbeeld een switch of adapter tussen?
- Op welke zenders heeft Begin Gemist problemen? Zijn er ook zenders waarop het wel goed werkt?
- Woon je toevallig in (regio) Utrecht? Op dit moment is er een issue met Begin Gemist in die regio.
Ik hoor graag zodat we het probleem snel inzichtelijk hebben en kunnen oplossen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.