Beste,
Vorige week maandag ben ik overgezet naar het nieuwe t-mobile tv, dit ziet er in ieder geval stukken beter uit waarvoor complimenten.
Maar sinds ik ben overgezet is mijn beeld kwaliteit veranderd van HD naar SD en deze is niet te veranderen tenzij ik mijn tv box volledig uitschakel door de stekker eruit te halen en weer opnieuw opstart. Zodra ik mijn tv box weer uitschakel en bijv. de dag erna weer op start is de beeldkwaliteit weer gezakt naar SD.
Afgelopen week twee keer telefonisch contact gehad met de klanten service waarbij ik de eerste keer werd geadviseerd om ook het modem in de meterkast te resetten, na dit gedaan te hebben was de kwaliteit inderdaad weer HD maar de dag erna weer SD. Nogmaals een telefoontje richting de klantenservice alleen werd ik deze keer wat minder behulpzaam te woord gestaan aangezien er meteen gemeld werd dat het probleem niet aan t-mobile lag.
Het zou best aan mij kunnen liggen en niet aan T-Mobile maar ik blijf het vreemd vinden dat ik 1 jaar lang nergens last van heb gehad en na de omschakeling naar het nieuwe T-Mobile TV opeens dit vreemde probleem zich voor doet.
Zijn er mensen die dit probleem herkennen of ook hebben?
Of heeft iemand tips/tricks om dit irritante probleem op te lossen?
Alvast bedankt.