Skip to main content

Wij gebruiken een Logitech Harmony remote voor het bedienen voor onze aparaten waaronder ook de Apple tv met daarom de Odido tv app. Alleen wij kunnen niet doorspoelen van opnames, pijltjes toetsen, en forward knop »  etc werken allemaal niet.

Ook op de Apple tv remote werkt het niet.

Hi ​@b0rg, goed dat je dit laat weten! Doorspoelen moet zeker lukken tijdens een opname. Heb je de app ook ergens anders gedownload (een smart-tv in huis of de Odido Online TV app op een ander apparaat), en werkt het hier wel? Geldt dit voor iedere opname die je maakt, of verschilt het echt per zender of programma?

Wat je ook kunt doen is je aanmelden voor de nieuwe Béta versie voor de AppleTV. Wie weet maakt dit verschil!

Beste odido zouden jullie zo vriendelijk willen zijn jullie beloftes na te komen en eindelijk mijn compensatie te regelen duurt allemaal zo lang en jullie reageren op alles en iedereen behalve op mij 

@Cheyenne van Odido het bedrijf wat de Apple Odido tv app heeft gemaakt heeft de touch / swipe knop functie op de Apple afstandbeiding gebruikt voor het doorspoelen! Deze had ik uit gezet omdat het irritant is met navigeren en gebruik maak van een universele afstandsbedieding.

Via deze manier is echt gebruiksonvriendelijk en niet werkbaar. Je wilt doorspoelen en dan gelijk een preview zien waar je bent tijdens het doorspoelen en ook in etappes/snelheden. Als je nu doorspoelt ben je al voorbij de reclame en zit je al weer midden in het programma wat ik aan kijken was en moet ik weer terugspoelen en vooruit spoelen tot einde reclame blok.

Hey ​@b0rg, we kunnen jammer genoeg niet voor iedere universele afstandsbediening een oplossing bieden. Bij de standaard afstandsbediening moet dit wel goed werken. 

Hey ​@b0rg, we kunnen jammer genoeg niet voor iedere universele afstandsbediening een oplossing bieden. Bij de standaard afstandsbediening moet dit wel goed werken. 

Je kan wel als odido zijnde mij eindelijk me compensatie geven na al dat genegeer terwijl er op oudere topics wel word gereageerd 

@Tommie van Odido Dat begrijp ik ook alleen dit is simpel op te lossen om de links rechts knop te activeren zoals alle andere media Apple apps dit ondersteunden Plex, Disney, Ziggo, Netflix NPO, Prime.

Heeft niks met de afstandbediening te maken maar hoe dat de app is geprogrammeerd door Odido.

Het doorspoelen is echt niet gebruiksvriendelijk nu.

Reageer