Beantwoord

Als je tv vandaag op laat zeggen, en morgen weer aan laat sluiten krijg je wel cloud?

  • 30 September 2020
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

Waarom duurt het zo lang dat je opnemen krijgt bij T-mobile thuis.

Bij het aansluiten van het abonnement werd mij beloofd dat je gewoon kon opnemen, en dan hoor je het komt er zeer spoedig aan. Ik hoor alleen maar beloftes die niet waar worden gemaakt?

Is dit de bedoeling om iemand zo te pesten die alle dagen bijna in de late dienst werkt en niet normaal tv kan kijken en het nodig heeft om zijn favoriete programma’s te kunnen zien. Wat door terug kijken niet is te zien.

Nu hoor ik dat nieuwe klanten wel direct worden aangesloten op cloud diensten. Dan maar tv opzeggen en sluit ik me morgen maar weer aan. Dit is maar een voorbeeld maar lost wel een hoop problemen op.

Internet krijgt van mij een dikke tien.

Telefoon gebruik ik weinig maar ook een dikke tien.

Tv krijgt een magere 4tje van mij. Beeld is perfect, aanbieding zenders perfect maar voor iemand die in de avonden werkt is het noodzakelijk dat hij programma’s kan opnemen. Maar helaas begrijpen jullie dat niet.

Ik hoor toch graag dat ik erg snel wordt aangesloten op Cloud opnemen, wat is het probleem dat dit niet kan moet ik meer betalen of wat is het probleem?

Groet, Jan

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 1 October 2020, 14:13

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jan.slagter, leuk om je ook op de Community actief te zien, we hebben elkaar al een paar keer gesproken via Twitter en Facebook! 😄

Top dat je het aankaart hier, de uitrolfase duurt inderdaad langer dan verwacht. Dat komt vooral omdat de migraties (het overzetten op het nieuwe platform) in batches gebeurt en ook afhankelijk is van de apparatuur die gebruikers al thuis hebben staan. 

Ik kan niets beloven natuurlijk, maar ga wel voor je kijken wat mogelijk is met de huidige apparatuur. Stuur me een privéberichtje met de volgende info, dan pak ik het zo snel mogelijk voor je op:

-postcode en huisnummer

-geboortedatum

-de laatste vier cijfers van jouw IBAN

We spreken elkaar hopelijk snel, dan check ik hoe ik je ga helpen.

UPDATE: ik begrijp dat je op Twitter een bericht gestuurd hebt, heb de gegevens van Ginny ontvangen. Dankjewel! Ik stuur je een privéberichtje!

Reageer