Skip to main content
Beantwoord

Alleen Nederland 1 2 3


Toon eerste reactie

29 reacties

  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 20 januari 2021

Hoi @Ginny en @Jason 

3 dagen geleden heb ik Ginny een pm gestuurd, maar niets meer van vernomen.

Ook zie ik dat het probleem bij @Bram058 is opgelost. Is deze oplossing ook voor mij mogelijk?

Een status update is wel gewenst, dit speelt nu al sinds 14 dec, al 5 weken dus.


  • is Prince of Content
  • 109 reacties
  • 20 januari 2021

@OlavW  Er zal sprake zijn van een misverstand bij jou. Mijn probleem of beter gezegd problemen zijn echt nog NIET opgelost. Misschien dat een deel van de problemen is opgelost als de Draytek is vervangen door een Zyxel modem. We zullen zien, Zie mijn laatste bericht in het draadje

Media is niet beschikbaar

 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 20 januari 2021

Hoi @Bram058, ik doelde meer op alleen het topic omtrent NED 123. Dat topic is namelijk als zijnde beantwoord gemarkeerd.

Maar goed, mocht dat ook niet het geval zijn, dan staat de rest van mijn bericht nog steeds open voor antwoord vanuit T-Mobile.


Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 20 januari 2021

Hi all, aanstaande maandag, dinsdag en woensdag (25, 26 en 27 januari) gaan wij in de nacht alle TV Boxen die gebruik maken van T-Mobile TV rebooten voor een software update.

Deze update zal het grootste deel van de black-screens, sneeuwbeeld, alleen NPO 1, 2 en 3 te ontvangen en problemen met geluidssets door HDCP oplossen. Wil je de update vandaag al binnen halen, dan kan dit door een simpele handmatige reboot zonder netwerkkabel

In dit topic lees je meer!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen