Beantwoord

Alleen Nederland 1 2 3

  • 25 December 2020
  • 29 reacties
  • 2120 Bekeken


Toon eerste reactie

29 reacties

Hoi @Ginny en @Jason 

3 dagen geleden heb ik Ginny een pm gestuurd, maar niets meer van vernomen.

Ook zie ik dat het probleem bij @Bram058 is opgelost. Is deze oplossing ook voor mij mogelijk?

Een status update is wel gewenst, dit speelt nu al sinds 14 dec, al 5 weken dus.

Reputatie 4

@OlavW  Er zal sprake zijn van een misverstand bij jou. Mijn probleem of beter gezegd problemen zijn echt nog NIET opgelost. Misschien dat een deel van de problemen is opgelost als de Draytek is vervangen door een Zyxel modem. We zullen zien, Zie mijn laatste bericht in het draadje

 

Hoi @Bram058, ik doelde meer op alleen het topic omtrent NED 123. Dat topic is namelijk als zijnde beantwoord gemarkeerd.

Maar goed, mocht dat ook niet het geval zijn, dan staat de rest van mijn bericht nog steeds open voor antwoord vanuit T-Mobile.

Reputatie 7

Hi all, aanstaande maandag, dinsdag en woensdag (25, 26 en 27 januari) gaan wij in de nacht alle TV Boxen die gebruik maken van T-Mobile TV rebooten voor een software update.

Deze update zal het grootste deel van de black-screens, sneeuwbeeld, alleen NPO 1, 2 en 3 te ontvangen en problemen met geluidssets door HDCP oplossen. Wil je de update vandaag al binnen halen, dan kan dit door een simpele handmatige reboot zonder netwerkkabel

In dit topic lees je meer!

Reageer