Skip to main content

Alle zenders hebben zwart beeld. Behalve 1, 2 en 3. We hebben al gebeld vandaag, na ongeveer 20 minuten wachten, eindelijk opgenomen, werd er meteen opgehangen! Waarschijnlijk per ongeluk, maar toch. Weer gebeld, na ongeveer 3 kwartier maar opgehangen. Erg irritant. Hebben meer mensen last van zwart beeld? En hoe is dit op te lossen, we hebben al meerdere keren alles opnieuw opgestart. Echt heel vervelend en ook dat je dus niemand te pakken krijgt.

Ik hoor graag van jullie. 

Mvg, Bianca 

Hier ook al de hele dag.
Als sinds vanmorgen geen tv, terwijl het de buurman gewoon werkt. 
Modem al  een paar keer gereset, maar helpt niks.

Vandaag 2 pogingen gedaan om te bellen.
Maar na het opnemen word er gelijk weer opgehangen.
Echt schandalig

 


Hoi Daniel, 

Wat vervelend dat jullie er dus ook last van hebben, en dat er gewoon wordt opgehangen. Je hangt al lang genoeg in de wacht ,want je wilt een oplossing en dan gebeurt dat ook nog eens! Word je niet vrolijk van…

Ik hoop dat er snel een antwoord gaat komen van ze of dat het ineens toch weer werkt. 


Hier ook al de hele dag.
Als sinds vanmorgen geen tv, terwijl het de buurman gewoon werkt. 
Modem al  een paar keer gereset, maar helpt niks.

Vandaag 2 pogingen gedaan om te bellen.
Maar na het opnemen word er gelijk weer opgehangen.
Echt schandalig

 

  • zojuist

Hoi Daniel, 

Wat vervelend dat jullie er dus ook last van hebben, en dat er gewoon wordt opgehangen. Je hangt al lang genoeg in de wacht ,want je wilt een oplossing en dan gebeurt dat ook nog eens! Word je niet vrolijk van…

Ik hoop dat er snel een antwoord gaat komen van ze of dat het ineens toch weer werkt. 


Het werkt weer! Gelukkig...😊


Reageer