Skip to main content

Op de nieuwe “Google streamer”  ( de vervanger voor de google tv chromcast)  kan ik de Odido TV app niet downloaden

 

Klopt dit. ???  

 

KPN bijvoorbeeld zit er wel gewoon op..

Helaas kwam ik hier achter nadat ik de streamer heb gekocht. 

Heel vervelend, maar laat je hierdoor niet uit het veld slaan, de Google TV Streamer is een fijner apparaat vergeleken met zijn voorganger, de Google Chromecast met TV. 


Hey Michel281,

 

Ok al ben ik  A technisch.Maar  ik ben toch wel benieuwd naar wat je met de Google TV Streamer meer kan dan met de voorganger Google Chromecast. Zou je me dat in niet te technische taal kunnen vertellen? Ben hier toch wel nieuwsgierig naar😁 Alvast hartelijk dank🙏


Hey Michel281,

 

Ok al ben ik  A technisch.Maar  ik ben toch wel benieuwd naar wat je met de Google TV Streamer meer kan dan met de voorganger Google Chromecast. Zou je me dat in niet te technische taal kunnen vertellen? Ben hier toch wel nieuwsgierig naar😁 Alvast hartelijk dank🙏

@Michel281 ?


Hey Michel281,

 

Ok al ben ik  A technisch.Maar  ik ben toch wel benieuwd naar wat je met de Google TV Streamer meer kan dan met de voorganger Google Chromecast. Zou je me dat in niet te technische taal kunnen vertellen? Ben hier toch wel nieuwsgierig naar😁 Alvast hartelijk dank🙏

De verschillen staat hier wel uitgelegd.

 


Hey Michel281,

 

Ok al ben ik  A technisch.Maar  ik ben toch wel benieuwd naar wat je met de Google TV Streamer meer kan dan met de voorganger Google Chromecast. Zou je me dat in niet te technische taal kunnen vertellen? Ben hier toch wel nieuwsgierig naar😁 Alvast hartelijk dank🙏

De verschillen staat hier wel uitgelegd.

 

Beetje lullig is dat Gemini voor de Google TV Streamer in Europa nog niet uitgerold is... 😔 


Ok al zeg me dat niks. Maar dat is inderdaad wel jammer 😔


Ok al zeg me dat niks. Maar dat is inderdaad wel jammer 😔

https://www.ritel.nl/nieuws/wat-is-gemini-van-google


Toch maar een officiële klacht ingediend middels het beschikbare officiële Odido-klachtenformulier aangezien het wederom radiostilte dreigt te worden. 


Toch maar een officiële klacht ingediend middels het beschikbare officiële Odido-klachtenformulier aangezien het wederom radiostilte dreigt te worden. 

Goedemorgen Michel281,

 

Waar kan ik dat klachten formulier vinden,zou je hier de link kunnen posten? Zodat ik en meerdere mensen die met dit zelfde probleem aangaande Google TV Streamer in de maag zitten, hier ook hun klacht kunnen indienen. Wellicht dat er dan meer naar ons vanuit Odido duidelijker gecommuniceerd zal gaan worden en nu echt daadwerkelijk duidelijkheid van zaken zullen gaan krijgen als we er meer druk onderzetten en echt naar ons geluisterd wordt. Al vast bedankt voor de moeite Michel😉🙏


Toch maar een officiële klacht ingediend middels het beschikbare officiële Odido-klachtenformulier aangezien het wederom radiostilte dreigt te worden. 

Goedemorgen Michel281,

 

Waar kan ik dat klachten formulier vinden,zou je hier de link kunnen posten? Zodat ik en meerdere mensen die met dit zelfde probleem aangaande Google TV Streamer in de maag zitten, hier ook hun klacht kunnen indienen. Wellicht dat er dan meer naar ons vanuit Odido duidelijker gecommuniceerd zal gaan worden en nu echt daadwerkelijk duidelijkheid van zaken zullen gaan krijgen als we er meer druk onderzetten en echt naar ons geluisterd wordt. Al vast bedankt voor de moeite Michel😉🙏

 

https://www.odido.nl/service/contactformulier


Toch maar een officiële klacht ingediend middels het beschikbare officiële Odido-klachtenformulier aangezien het wederom radiostilte dreigt te worden. 

Goedemorgen Michel281,

 

Waar kan ik dat klachten formulier vinden,zou je hier de link kunnen posten? Zodat ik en meerdere mensen die met dit zelfde probleem aangaande Google TV Streamer in de maag zitten, hier ook hun klacht kunnen indienen. Wellicht dat er dan meer naar ons vanuit Odido duidelijker gecommuniceerd zal gaan worden en nu echt daadwerkelijk duidelijkheid van zaken zullen gaan krijgen als we er meer druk onderzetten en echt naar ons geluisterd wordt. Al vast bedankt voor de moeite Michel😉🙏

 

https://www.odido.nl/service/contactformulier

Thanks Michel281🙏😉


Toch maar een officiële klacht ingediend middels het beschikbare officiële Odido-klachtenformulier aangezien het wederom radiostilte dreigt te worden. 

Goedemorgen Michel281,

 

Waar kan ik dat klachten formulier vinden,zou je hier de link kunnen posten? Zodat ik en meerdere mensen die met dit zelfde probleem aangaande Google TV Streamer in de maag zitten, hier ook hun klacht kunnen indienen. Wellicht dat er dan meer naar ons vanuit Odido duidelijker gecommuniceerd zal gaan worden en nu echt daadwerkelijk duidelijkheid van zaken zullen gaan krijgen als we er meer druk onderzetten en echt naar ons geluisterd wordt. Al vast bedankt voor de moeite Michel😉🙏

 

https://www.odido.nl/service/contactformulier

Thanks Michel281🙏😉

Klacht zojuist ingediend en heb dit geschreven :

Ik en velen met mij ondervinden problemen met de Odido Online TV app op de aangekocht Google TV Streamer. Oorzaak uw app crashed en is met geen mogelijkgeid te openen, om de installatie volledig te kunnen afronden.

 

Volgens een laatste update van inmiddels een week geleden van uw medewerker Teresa die ons liet weten. Dat uw technische afdeling druk doende schijnt te zijn met dit probleem te verhelpen door dit software probleem die overduidelijk en volledig aan Odido te verwijten is. We worden heeeeeeel slecht op de hoogte gehouden over openheid in zaken betreffende het probleem wat bij u en aan uw software ligt. Ons en mijn geduld wordt zwaar op de proef gesteld. Hoe lang gaat dit nog duren en hie lang denkt u nog nodig te hebben , is dit een paar uur, een dag,paar dagen, een week of weken , een maand of tot maanden of zelfs een jaar of paar jaar ? Odido wees AUB duidelijk en geef volledig openheid in zaken aangaande dit probleem en laat vele klanten waar ik ook aan toebehoor "NIET IN DE KOU STAAN🥶 "Wat u nu wel doet en kom op actie en power en los het probleem op. Dank voor uw medewerking🙏


Toch maar een officiële klacht ingediend middels het beschikbare officiële Odido-klachtenformulier aangezien het wederom radiostilte dreigt te worden. 

Goedemorgen Michel281,

 

Waar kan ik dat klachten formulier vinden,zou je hier de link kunnen posten? Zodat ik en meerdere mensen die met dit zelfde probleem aangaande Google TV Streamer in de maag zitten, hier ook hun klacht kunnen indienen. Wellicht dat er dan meer naar ons vanuit Odido duidelijker gecommuniceerd zal gaan worden en nu echt daadwerkelijk duidelijkheid van zaken zullen gaan krijgen als we er meer druk onderzetten en echt naar ons geluisterd wordt. Al vast bedankt voor de moeite Michel😉🙏

 

https://www.odido.nl/service/contactformulier

Thanks Michel281🙏😉

Klacht zojuist ingediend en heb dit geschreven :

Ik en velen met mij ondervinden problemen met de Odido Online TV app op de aangekocht Google TV Streamer. Oorzaak uw app crashed en is met geen mogelijkgeid te openen, om de installatie volledig te kunnen afronden.

 

Volgens een laatste update van inmiddels een week geleden van uw medewerker Teresa die ons liet weten. Dat uw technische afdeling druk doende schijnt te zijn met dit probleem te verhelpen door dit software probleem die overduidelijk en volledig aan Odido te verwijten is. We worden heeeeeeel slecht op de hoogte gehouden over openheid in zaken betreffende het probleem wat bij u en aan uw software ligt. Ons en mijn geduld wordt zwaar op de proef gesteld. Hoe lang gaat dit nog duren en hie lang denkt u nog nodig te hebben , is dit een paar uur, een dag,paar dagen, een week of weken , een maand of tot maanden of zelfs een jaar of paar jaar ? Odido wees AUB duidelijk en geef volledig openheid in zaken aangaande dit probleem en laat vele klanten waar ik ook aan toebehoor "NIET IN DE KOU STAAN🥶 "Wat u nu wel doet en kom op actie en power en los het probleem op. Dank voor uw medewerking🙏

Als men niet weet hoe ze klacht moeten omschrijven,  kopieër dan mijn klacht en plak deze in het klachten formulier. Hoe meer klachten ze krijgen hoe meer druk er op de ketel komt te staan. Odido heeft de verplichting en taak naar ons als betalende klant duidelijk openheid in zaken te geven aangaande dit probleem. Die geheel aan Odido te verwijten is en bij u ligt. Doe er uw voordeel mee.


Toch maar een officiële klacht ingediend middels het beschikbare officiële Odido-klachtenformulier aangezien het wederom radiostilte dreigt te worden. 

Goedemorgen Michel281,

 

Waar kan ik dat klachten formulier vinden,zou je hier de link kunnen posten? Zodat ik en meerdere mensen die met dit zelfde probleem aangaande Google TV Streamer in de maag zitten, hier ook hun klacht kunnen indienen. Wellicht dat er dan meer naar ons vanuit Odido duidelijker gecommuniceerd zal gaan worden en nu echt daadwerkelijk duidelijkheid van zaken zullen gaan krijgen als we er meer druk onderzetten en echt naar ons geluisterd wordt. Al vast bedankt voor de moeite Michel😉🙏

 

https://www.odido.nl/service/contactformulier

Thanks Michel281🙏😉

Klacht zojuist ingediend en heb dit geschreven :

Ik en velen met mij ondervinden problemen met de Odido Online TV app op de aangekocht Google TV Streamer. Oorzaak uw app crashed en is met geen mogelijkgeid te openen, om de installatie volledig te kunnen afronden.

 

Volgens een laatste update van inmiddels een week geleden van uw medewerker Teresa die ons liet weten. Dat uw technische afdeling druk doende schijnt te zijn met dit probleem te verhelpen door dit software probleem die overduidelijk en volledig aan Odido te verwijten is. We worden heeeeeeel slecht op de hoogte gehouden over openheid in zaken betreffende het probleem wat bij u en aan uw software ligt. Ons en mijn geduld wordt zwaar op de proef gesteld. Hoe lang gaat dit nog duren en hie lang denkt u nog nodig te hebben , is dit een paar uur, een dag,paar dagen, een week of weken , een maand of tot maanden of zelfs een jaar of paar jaar ? Odido wees AUB duidelijk en geef volledig openheid in zaken aangaande dit probleem en laat vele klanten waar ik ook aan toebehoor "NIET IN DE KOU STAAN🥶 "Wat u nu wel doet en kom op actie en power en los het probleem op. Dank voor uw medewerking🙏

Als men niet weet hoe ze klacht moeten omschrijven,  kopieër dan mijn klacht en plak deze in het klachten formulier. Hoe meer klachten ze krijgen hoe meer druk er op de ketel komt te staan. Odido heeft de verplichting en taak naar ons als betalende klant duidelijk openheid in zaken te geven aangaande dit probleem. Die geheel aan Odido te verwijten is en bij u ligt. Doe er uw voordeel mee.

Top! 👍👍 Hoe meer inzendingen des te beter! 


Toch maar een officiële klacht ingediend middels het beschikbare officiële Odido-klachtenformulier aangezien het wederom radiostilte dreigt te worden. 

Goedemorgen Michel281,

 

Waar kan ik dat klachten formulier vinden,zou je hier de link kunnen posten? Zodat ik en meerdere mensen die met dit zelfde probleem aangaande Google TV Streamer in de maag zitten, hier ook hun klacht kunnen indienen. Wellicht dat er dan meer naar ons vanuit Odido duidelijker gecommuniceerd zal gaan worden en nu echt daadwerkelijk duidelijkheid van zaken zullen gaan krijgen als we er meer druk onderzetten en echt naar ons geluisterd wordt. Al vast bedankt voor de moeite Michel😉🙏

 

https://www.odido.nl/service/contactformulier

Thanks Michel281🙏😉

Klacht zojuist ingediend en heb dit geschreven :

Ik en velen met mij ondervinden problemen met de Odido Online TV app op de aangekocht Google TV Streamer. Oorzaak uw app crashed en is met geen mogelijkgeid te openen, om de installatie volledig te kunnen afronden.

 

Volgens een laatste update van inmiddels een week geleden van uw medewerker Teresa die ons liet weten. Dat uw technische afdeling druk doende schijnt te zijn met dit probleem te verhelpen door dit software probleem die overduidelijk en volledig aan Odido te verwijten is. We worden heeeeeeel slecht op de hoogte gehouden over openheid in zaken betreffende het probleem wat bij u en aan uw software ligt. Ons en mijn geduld wordt zwaar op de proef gesteld. Hoe lang gaat dit nog duren en hie lang denkt u nog nodig te hebben , is dit een paar uur, een dag,paar dagen, een week of weken , een maand of tot maanden of zelfs een jaar of paar jaar ? Odido wees AUB duidelijk en geef volledig openheid in zaken aangaande dit probleem en laat vele klanten waar ik ook aan toebehoor "NIET IN DE KOU STAAN🥶 "Wat u nu wel doet en kom op actie en power en los het probleem op. Dank voor uw medewerking🙏

Als men niet weet hoe ze klacht moeten omschrijven,  kopieër dan mijn klacht en plak deze in het klachten formulier. Hoe meer klachten ze krijgen hoe meer druk er op de ketel komt te staan. Odido heeft de verplichting en taak naar ons als betalende klant duidelijk openheid in zaken te geven aangaande dit probleem. Die geheel aan Odido te verwijten is en bij u ligt. Doe er uw voordeel mee.

Top! 👍👍 Hoe meer inzendingen des te beter! 

Precies, ik denk er exact hetzelfde over.  Bij onderwerp op klachten formulier heb je verschillende keuze om uit te kiezen. Ik heb gekozen voor TV. Want het probleem dat zich voordoet en waar we allemaal mee te kampen hebben. Heeft alles net de Odido Online TV app te maken die crashed op de Googl TV Streamer.


Toch maar een officiële klacht ingediend middels het beschikbare officiële Odido-klachtenformulier aangezien het wederom radiostilte dreigt te worden. 

Goedemorgen Michel281,

 

Waar kan ik dat klachten formulier vinden,zou je hier de link kunnen posten? Zodat ik en meerdere mensen die met dit zelfde probleem aangaande Google TV Streamer in de maag zitten, hier ook hun klacht kunnen indienen. Wellicht dat er dan meer naar ons vanuit Odido duidelijker gecommuniceerd zal gaan worden en nu echt daadwerkelijk duidelijkheid van zaken zullen gaan krijgen als we er meer druk onderzetten en echt naar ons geluisterd wordt. Al vast bedankt voor de moeite Michel😉🙏

 

https://www.odido.nl/service/contactformulier

Thanks Michel281🙏😉

Klacht zojuist ingediend en heb dit geschreven :

Ik en velen met mij ondervinden problemen met de Odido Online TV app op de aangekocht Google TV Streamer. Oorzaak uw app crashed en is met geen mogelijkgeid te openen, om de installatie volledig te kunnen afronden.

 

Volgens een laatste update van inmiddels een week geleden van uw medewerker Teresa die ons liet weten. Dat uw technische afdeling druk doende schijnt te zijn met dit probleem te verhelpen door dit software probleem die overduidelijk en volledig aan Odido te verwijten is. We worden heeeeeeel slecht op de hoogte gehouden over openheid in zaken betreffende het probleem wat bij u en aan uw software ligt. Ons en mijn geduld wordt zwaar op de proef gesteld. Hoe lang gaat dit nog duren en hie lang denkt u nog nodig te hebben , is dit een paar uur, een dag,paar dagen, een week of weken , een maand of tot maanden of zelfs een jaar of paar jaar ? Odido wees AUB duidelijk en geef volledig openheid in zaken aangaande dit probleem en laat vele klanten waar ik ook aan toebehoor "NIET IN DE KOU STAAN🥶 "Wat u nu wel doet en kom op actie en power en los het probleem op. Dank voor uw medewerking🙏

Als men niet weet hoe ze klacht moeten omschrijven,  kopieër dan mijn klacht en plak deze in het klachten formulier. Hoe meer klachten ze krijgen hoe meer druk er op de ketel komt te staan. Odido heeft de verplichting en taak naar ons als betalende klant duidelijk openheid in zaken te geven aangaande dit probleem. Die geheel aan Odido te verwijten is en bij u ligt. Doe er uw voordeel mee.

Top! 👍👍 Hoe meer inzendingen des te beter! 

Precies, ik denk er exact hetzelfde over.  Bij onderwerp op klachten formulier heb je verschillende keuze om uit te kiezen. Ik heb gekozen voor TV. Want het probleem dat zich voordoet en waar we allemaal mee te kampen hebben. Heeft alles net de Odido Online TV app te maken die crashed op de Googl TV Streamer.

Jammer he...dat dit allemaal nodig is alleen omdat Odido weigert om te communiceren….


Deze al bekeken?

https://community.odido.nl/tv-493/odido-tv-app-wil-niet-openen-op-de-nieuwe-google-tv-streamer-368830

 


Toch maar een officiële klacht ingediend middels het beschikbare officiële Odido-klachtenformulier aangezien het wederom radiostilte dreigt te worden. 

Goedemorgen Michel281,

 

Waar kan ik dat klachten formulier vinden,zou je hier de link kunnen posten? Zodat ik en meerdere mensen die met dit zelfde probleem aangaande Google TV Streamer in de maag zitten, hier ook hun klacht kunnen indienen. Wellicht dat er dan meer naar ons vanuit Odido duidelijker gecommuniceerd zal gaan worden en nu echt daadwerkelijk duidelijkheid van zaken zullen gaan krijgen als we er meer druk onderzetten en echt naar ons geluisterd wordt. Al vast bedankt voor de moeite Michel😉🙏

 

https://www.odido.nl/service/contactformulier

Thanks Michel281🙏😉

Klacht zojuist ingediend en heb dit geschreven :

Ik en velen met mij ondervinden problemen met de Odido Online TV app op de aangekocht Google TV Streamer. Oorzaak uw app crashed en is met geen mogelijkgeid te openen, om de installatie volledig te kunnen afronden.

 

Volgens een laatste update van inmiddels een week geleden van uw medewerker Teresa die ons liet weten. Dat uw technische afdeling druk doende schijnt te zijn met dit probleem te verhelpen door dit software probleem die overduidelijk en volledig aan Odido te verwijten is. We worden heeeeeeel slecht op de hoogte gehouden over openheid in zaken betreffende het probleem wat bij u en aan uw software ligt. Ons en mijn geduld wordt zwaar op de proef gesteld. Hoe lang gaat dit nog duren en hie lang denkt u nog nodig te hebben , is dit een paar uur, een dag,paar dagen, een week of weken , een maand of tot maanden of zelfs een jaar of paar jaar ? Odido wees AUB duidelijk en geef volledig openheid in zaken aangaande dit probleem en laat vele klanten waar ik ook aan toebehoor "NIET IN DE KOU STAAN🥶 "Wat u nu wel doet en kom op actie en power en los het probleem op. Dank voor uw medewerking🙏

Als men niet weet hoe ze klacht moeten omschrijven,  kopieër dan mijn klacht en plak deze in het klachten formulier. Hoe meer klachten ze krijgen hoe meer druk er op de ketel komt te staan. Odido heeft de verplichting en taak naar ons als betalende klant duidelijk openheid in zaken te geven aangaande dit probleem. Die geheel aan Odido te verwijten is en bij u ligt. Doe er uw voordeel mee.

Top! 👍👍 Hoe meer inzendingen des te beter! 

Precies, ik denk er exact hetzelfde over.  Bij onderwerp op klachten formulier heb je verschillende keuze om uit te kiezen. Ik heb gekozen voor TV. Want het probleem dat zich voordoet en waar we allemaal mee te kampen hebben. Heeft alles net de Odido Online TV app te maken die crashed op de Googl TV Streamer.

Jammer he...dat dit allemaal nodig is alleen omdat Odido weigert om te communiceren….

Ja is het ook, terwijl wij als trouwe,goed betalende klanten  toch wel een goede dienstverlening zouden mogen verwachten en netjes naar ons toe gecommuniceerd wordt. Maar de communicatie is ver te zoeken. Of ondervind Odido hier ook een softwarematig door? Waar nu ik het zo zeg een cursus hoe ga ik communicatie netjes met vragen van klanten om.😁Zou niet misstaan om beter naar ons trouwe klant(en) beter te communiceren, want daar schiet Odido flink in te kort😉


wat een armoede…..


Beste Michel281 en Treve the Boss,

Ik vermoedt dat er naast deze topic nog een topic is aangemaakt en Tommy van Odido reageerd daar wel steeds op, wat mij zeer verbaasd heeft.

 

Heb die Tommie van Odido dan ook dit onderstaamd bericht gestuurd :

 

Beste Tommie van Odido,

 

Waarom worden Michel281,Treve The Boss en ik en menigeen met ons niet up to date gehouden? Is dit een tweede topic en worden wij op die andere topic,die over dit idem dito probleem. Niet netjes up to date gehouden en blijven onze reacties aan berichten onbeantwoord? Kunt u hier aub  een simpele reden met verklaring voor geven dank u!

 


Beste Michel281 en Treve the Boss,

Ik vermoedt dat er naast deze topic nog een topic is aangemaakt en Tommy van Odido reageerd daar wel steeds op, wat mij zeer verbaasd heeft.

 

Heb die Tommie van Odido dan ook dit onderstaamd bericht gestuurd :

 

Beste Tommie van Odido,

 

Waarom worden Michel281,Treve The Boss en ik en menigeen met ons niet up to date gehouden? Is dit een tweede topic en worden wij op die andere topic,die over dit idem dito probleem. Niet netjes up to date gehouden en blijven onze reacties aan berichten onbeantwoord? Kunt u hier aub  een simpele reden met verklaring voor geven dank u!

 

Mijn posts werden blijkbaar onderschept! 


Het is duidelijk dat ze totaal geen haast hebben...euvel ontdekt….euvel doorgegeven...euvel toegegeven...bezig met een fix….en die gaat mee met de volgende (waarschijnlijk “geplande”) update...dus ja...wat daar nou moeilijk aan is om dat gewoon toe te geven..geen idee...ze denken dat we minder gefrustreerd raken als ze niks zeggen...Nou dat is helaas niet het geval...elke dag dat het duurt word ik in ieder geval gefrustreerder….


Beste Michel281 en Treve the Boss,

Ik vermoedt dat er naast deze topic nog een topic is aangemaakt en Tommy van Odido reageerd daar wel steeds op, wat mij zeer verbaasd heeft.

 

Heb die Tommie van Odido dan ook dit onderstaamd bericht gestuurd :

 

Beste Tommie van Odido,

 

Waarom worden Michel281,Treve The Boss en ik en menigeen met ons niet up to date gehouden? Is dit een tweede topic en worden wij op die andere topic,die over dit idem dito probleem. Niet netjes up to date gehouden en blijven onze reacties aan berichten onbeantwoord? Kunt u hier aub  een simpele reden met verklaring voor geven dank u!

 

Mijn posts werden blijkbaar onderschept! 

Precies dat Michel281.

 


Het is duidelijk dat ze totaal geen haast hebben...euvel ontdekt….euvel doorgegeven...euvel toegegeven...bezig met een fix….en die gaat mee met de volgende (waarschijnlijk “geplande”) update...dus ja...wat daar nou moeilijk aan is om dat gewoon toe te geven..geen idee...ze denken dat we minder gefrustreerd raken als ze niks zeggen...Nou dat is helaas niet het geval...elke dag dat het duurt word ik in ieder geval gefrustreerder….

Kennelijk kennen ze bij Odido enkel updates, maar geen fixes of zelfs hotfixes. 


Het is duidelijk dat ze totaal geen haast hebben...euvel ontdekt….euvel doorgegeven...euvel toegegeven...bezig met een fix….en die gaat mee met de volgende (waarschijnlijk “geplande”) update...dus ja...wat daar nou moeilijk aan is om dat gewoon toe te geven..geen idee...ze denken dat we minder gefrustreerd raken als ze niks zeggen...Nou dat is helaas niet het geval...elke dag dat het duurt word ik in ieder geval gefrustreerder….

En ik deel je frustratie volkomeb Treve the Boss. Want we zitten met een apparaat waar we veel geld aan hebben uitgegeven en met de Odido Online TV app ( terwijl andere apps wel werken en andere providers hun app er wel op werkt) en uitgerekend deze crashed. We zijn er al 3 weken mee gemoeid en in afwachtig van die update betrefffende dat Odido Online Tv na aangepaste software update gaat werken en we eindelijk verder kunnen om de installatie in zijn geheel compleet te krijgen en kunnen genieten. Maar toe nu toe wachten we eindeloos, zonder netjes zoals het zou moeten gaan op een nette proffesionele manier up to date gehouden zouden moeten  zoals het betaamd als een bedrijf als Odido.


Reageer