Skip to main content

Klopt het dat de odido tv-app wil niet openen op de nieuwe google tv streamer? Is dat een kwestie van updaten voor odido?

Jep hier hetzelfde kan app installeren maar niet starten.


Hopelijk snel opgelost!


Hey @Eddiespeed70 & @hagem010, dit is inmiddels bij ons bekend. In dit algemene topic worden jullie op de hoogte gehouden: 

 

 

 


Super, zou mooi zijn als het snel wordt opgelost. Dank voor reactie 


Ik heb er vannochtend melding van gemaakt bij Odido, ze gaan er mee aan de slag hoop ik :-)


Ik heb al een incident aangemaakt @hagem010, de technische dienst is er al mee bezig.  


Ik heb al een incident aangemaakt @hagem010, de technische dienst is er al mee bezig.  

top! ….. misschien een Android verschil? waardoor app niet start?


een week verder en het is nog steeds niet opgelost.

Als groot bedrijf moet je,je eigen kapot schamen,dat je de klanten zo in de kou laat staan.

Kleine shit apps werken er wel gewoon op.

 


Goedemorgen, is er al zicht op een oplossing? Wanneer zou de app weer moeten werken?


een week verder en het is nog steeds niet opgelost.

Als groot bedrijf moet je,je eigen kapot schamen,dat je de klanten zo in de kou laat staan.

Kleine shit apps werken er wel gewoon op.

 

Heb je dat ding bij Odido gekocht? Want dan is het idd wel lullig. Zoniet dan is het compatible maken van de app door Odido een gunst en zullen ze zich niet zo snel schamen... 


een week verder en het is nog steeds niet opgelost.

Als groot bedrijf moet je,je eigen kapot schamen,dat je de klanten zo in de kou laat staan.

Kleine shit apps werken er wel gewoon op.

 

Heb je dat ding bij Odido gekocht? Want dan is het idd wel lullig. Zoniet dan is het compatible maken van de app door Odido een gunst en zullen ze zich niet zo snel schamen... 

Je betaald toch voor de dienst van tv kijken.

Waarom kunnen ziggo en consorten het wel?????


een week verder en het is nog steeds niet opgelost.

Als groot bedrijf moet je,je eigen kapot schamen,dat je de klanten zo in de kou laat staan.

Kleine shit apps werken er wel gewoon op.

 

Heb je dat ding bij Odido gekocht? Want dan is het idd wel lullig. Zoniet dan is het compatible maken van de app door Odido een gunst en zullen ze zich niet zo snel schamen... 

TV streamer draait gewoon op android 14 net als mijn Pixel 7 en daar werkt ie wel op dus mag je er vanuit gaan dat het wel zou moeten werken. Lijkt mij als programmeur dat je niet ver hoeft te zoeken wat er aan schort.


een week verder en het is nog steeds niet opgelost.

Als groot bedrijf moet je,je eigen kapot schamen,dat je de klanten zo in de kou laat staan.

Kleine shit apps werken er wel gewoon op.

 

Heb je dat ding bij Odido gekocht? Want dan is het idd wel lullig. Zoniet dan is het compatible maken van de app door Odido een gunst en zullen ze zich niet zo snel schamen... 

TV streamer draait gewoon op android 14 net als mijn Pixel 7 en daar werkt ie wel op dus mag je er vanuit gaan dat het wel zou moeten werken. Lijkt mij als programmeur dat je niet ver hoeft te zoeken wat er aan schort.

Ik denk toch dat Android 14 voor Google TV niet hetzelfde is als Android 14 op een smartphone of tablet... 🤔 En daarbij is de mobiele Odido app wel anders dan de Odido app op Google TV. 


Gewoon even normaal blijven doen ..... gaat gerust goedkomen.


Is er al een FIX? Ik heb speciaal een nieuwe Google TV gekocht om gebruik te kunnen maken van de Oddido app.


Dan kan je nog wel ff wachten denk ik duurt al bijna 3 weken na de eerste melding.


Hier idem. Gisteren mijn nieuwe Google TV streamer ontvangen en tot mijn verbazing werkt de Odido-app niet. Als het nou een exotische streamer van Alibaba was geweest, had ik het nog begrepen, maar je mag er toch op rekenen dat Odido ervoor zorgt dat hun app werkt op Google-apparatuur. Op mijn Google Chromecast HD werkt(e) de app wel.


Net 45 min aan de telefoon gehangen met klantenservice........ ze weten het niet.

Ik word verwezen naar de community .... dus een developement afdeling weten ze niet te raadplegen ..... dan ga ik de CEO maar eens bellen 🤣

Wat een amateurs.


Voor de volledigheid: ik vroeg me af of het heel misschien te maken had met de Fritzbox die ik gebruik (een eerdere settop-box van Odido, toen nog T-Mobile, had daar problemen mee), maar nee. Ook met de originele Huawei-router start de Odido-app niet op.


Android versie 14 dat is het probleem.


Hier hetzelfde. niewe streamer gekocht en opeens werkt het niet meer.

Vindt het inderdaad belachelijk dat 3 weken verder er nog geen fix is.

 

Werkt idd prima op de andere drie oude chromecasts met google tv die wij in huis hebben.

Het is dat mijn schoonmoeder hier Odido wilde kijken en er wij na twee weken achter kwamen dat wij Odido niet eens geinstalleerd hadden op de nieuwe streamer in de woonkamer :)

Misschien met zijn allen het TV abonnement opzeggen om ze wakker te laten worden?

En dan pas weer aansluiten als ze het gefixt hebben.

Zullen wel te weinig mensen een nieuwe streamer hebben nu.

 


Ze zijn er hard mee bezig....... ik geloof het niet meer


We zijn er druk mee bezig, als het goed is wordt het met een volgende update opgelost!


Oke wanneer is die update dan?

Dank voor de update ..... wordt erg gewaardeerd 👍


Dat is op dit moment nog niet bekend maar ik hoop snel @hagem010


Reageer