Skip to main content

We hebben al 2 dagen geen tv. Bij herstarten mediabox krijgen we de melding 'er is ook iets misgegaan'. Op ok helpt niet. Zelfde probleem op de 2e box op de slaapkamer.

- box herstart

- ip gecontroleerd, is juist en kan dit ook pingen vanaf telefoon (box zit rechtstreeks op poort 4 van de router)

- Router herstart en daarna box herstart 

- internet werkt

Het probleem blijft dus spelen. We hadden dit eerder gehad en toen had het zichzelf na een dag opgelost.

We hebben nog de oude versie met hdd en kunnen nu gelukkig dus wel terugkijken (vrouw blij) maar verder niets dus.

Ik weet dat we de app kunnen gebruiken maar mij vrouw is hier niet in thuis. Ook verwacht ik nu een aanbod om de kastjes en evt modem om te ruilen maar we krijgen dan weer extra kosten voor cloud opnames die ik liever niet wil aangezien de huidige zouden moeten werken (heb al een uitgebreid topic hier gehad waarin ik op het forum 'nieuwe klanten aanbieding' toegezegd had gekregen zodat de kosten juist lager uitvielen maar uiteindelijk mocht dit bij de afdeling die het moet regelen niet vanwege nieuwe regels o.i.d.).

Dus ik zou het fijn vinden als we weer tv kunnen kijken op deze kastjes of zonder meerkosten op korte termijn nieuwe kastjes met opnamefunctie zonder extra kosten.

Alvast dank en fijne avond!

 

Hey ​@Pvlier, op de oude Entone Amulet bieden we geen ondersteuning meer.

De TV Boxen zijn al erg oud en zijn 3 TV Boxen verder. Op dit moment betaal je € 10,00 per maand door je huidige korting voor tv. Als ik je huidige apparatuur zal omruilen voor 2 nieuwe Mediaboxen (ca. € 5,00 per Mediabox) dan zul je € 7,50 gaan betalen omdat je € 2,50 per maand korting zult ontvangen op de 1e Mediabox. Cloud opnemen kost € 5 per maand, dan kom je op een bedrad van € 12,50 per maand. Dat is € 2,50 duurder dan wat je nu betaald. 

Omdat we geen ondersteuning meer bieden voor de oude TV Boxen, kan ik uit coulance het verschil van die € 2,50 per maand voor 1 jaar lang voor je vergoeden. Let op, dit zal in 1x worden verrekend op een volgend factuur. Er zal dus een verrekening plaatsvinden van € 30. Is dit een idee?

Ik zal je dan ook voorzien van het nieuwste modem, je hebt op dit moment ook nog een oud modem staan. Je ontvangt dan de T-56!


Dag Tommy,

als het mij onder aan de streep op jaarbasis (1e jaar, duidelijk) niet meer kost dan graag! We kunnen dan op beide boxen opnemen en terugkijken, klopt? Enig idee hoe lang het duurt voor ik de spullen binnen heb? Kan ik wat richting de vrouw communiceren.

Dank.

Mvgr Patrick


Hi ​@Pvlier, yes! Met de vergoeding komt alles onderaan de streep op hetzelfde neer. Ik heb de omruiling dan ook meteen in orde gemaakt. Je krijgt 2 nieuwe Mediaboxen en een nieuw modem! Zodra deze zending in handen is van de bezorgdienst, krijg je een e-mail met de trackinglink. Zo weet je precies wanneer de apparatuur aankomt. De oudere apparatuur hoeven wij niet terug, deze kun je afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt!

Ook de vergoeding is aangemaakt. Hiervan ontvang je ook een e-mail ter bevestiging. Dit gaat dus om de bovenstaande rekensom die het bedrag weer rechttrekt. Geniet er alvast van!


Ik heb nog geen mailtje gehad, maar dat zal vandaag of morgen wel komen neem ik aan. Dankjewel!


Reageer