We hebben al 2 dagen geen tv. Bij herstarten mediabox krijgen we de melding 'er is ook iets misgegaan'. Op ok helpt niet. Zelfde probleem op de 2e box op de slaapkamer.
- box herstart
- ip gecontroleerd, is juist en kan dit ook pingen vanaf telefoon (box zit rechtstreeks op poort 4 van de router)
- Router herstart en daarna box herstart
- internet werkt
Het probleem blijft dus spelen. We hadden dit eerder gehad en toen had het zichzelf na een dag opgelost.
We hebben nog de oude versie met hdd en kunnen nu gelukkig dus wel terugkijken (vrouw blij) maar verder niets dus.
Ik weet dat we de app kunnen gebruiken maar mij vrouw is hier niet in thuis. Ook verwacht ik nu een aanbod om de kastjes en evt modem om te ruilen maar we krijgen dan weer extra kosten voor cloud opnames die ik liever niet wil aangezien de huidige zouden moeten werken (heb al een uitgebreid topic hier gehad waarin ik op het forum 'nieuwe klanten aanbieding' toegezegd had gekregen zodat de kosten juist lager uitvielen maar uiteindelijk mocht dit bij de afdeling die het moet regelen niet vanwege nieuwe regels o.i.d.).
Dus ik zou het fijn vinden als we weer tv kunnen kijken op deze kastjes of zonder meerkosten op korte termijn nieuwe kastjes met opnamefunctie zonder extra kosten.
Alvast dank en fijne avond!