Skip to main content
Beantwoord

afstandsbedieningen werkt niet meer op de tv

• November 1, 2025
  • 5 reacties
  • 26 Bekeken

Hoi 

Sinds vandaag werkt de volume en het aan en uit zetten vd tv niet meer op de afstandsbediening.

Alles al opnieuw gekoppeld, maar helaas geen resultaat. 

Zou u mij een andere ab kunnen opsturen.

Zeg maar welke info u nodig heeft.

Mvg maurice 

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Bedankt ​@Maus313, dat is bij deze geregeld. We leveren we hem binnen een paar dagen via de brievenbus! 😁

5 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • November 3, 2025

Hoi ​@Maus313, welkom op onze community!

Goed dat je dit hier deelt, ik help je hier graag verder mee. Zou je de batterijen willen vervangen voor 2 nieuwe batterijen (geen gebruikte)? Als het goed is moeten de volume knoppen hierna weer werken! Zo niet, zou je jouw profiel dan willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan zorg ik dat er een nieuwe jouw kant op komt! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • November 3, 2025

Hoi Tommie

Zoals ik al had verwacht werkt dit niet, omdat de rest van de ab wel gewoon super werkt.

Ik heb de gegevens verder ingevuld dus als u een nieuwe ab wil opsturen zal ik daar heel erg blij mee zijn.

Mvg Maurice Poelman

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Maus313, dankjewel! Heel fijn, we zijn er bijna. De geboortedatum in je Community profiel staat namelijk nog op de auto-fill. Kan je deze aanpassen naar jouw geboortedatum? Geef een seintje in dit topic zodra je dit hebt gedaan. Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • November 4, 2025

Geboorte datum is ingevuld.

Succes

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • November 4, 2025

Bedankt ​@Maus313, dat is bij deze geregeld. We leveren we hem binnen een paar dagen via de brievenbus! 😁