Ik heb een 3 weken geleden een brief gestuurd met de vraag om een nieuwe afstandsbediening voor interactieve BOX en TV. Sommige knoppen werken niet meer. Tot op heden heb ik daarover niets meer gehoord. Vindt het wel erg lang duren voordat daar een antwoord op komt. Is het mogelijk dat jullie daar op reageren?
Bladzijde 1 / 1
Hi FloorGrLn,
Ik help je graag verder via de Community, welkom! Om jouw afstandsbediening zo snel mogelijk te laten werken, wil ik je deze tips meegeven. Wanneer er enkele knoppen niet meer werken, is een reset van de afstandsbediening vaak de snelste oplossing. Laat je mij de uitslag weten van de uitvoering van de tips?
Ik help je graag verder via de Community, welkom! Om jouw afstandsbediening zo snel mogelijk te laten werken, wil ik je deze tips meegeven. Wanneer er enkele knoppen niet meer werken, is een reset van de afstandsbediening vaak de snelste oplossing. Laat je mij de uitslag weten van de uitvoering van de tips?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.