Skip to main content
Antwoord

Afstandsbediening kwijt

• November 2, 2025
  • 11 reacties
  • 71 Bekeken

De afstandsbediening is al een aantal dagen kwijt. Zou graag een nieuwe ontvangen.

Beste antwoord door AronD1978

Toppie, dankjewel ​@AronD1978! Ik heb met een nieuwe afstandsbediening besteld. Je krijgt deze binnen een paar dagen via de brievenbus geleverd!

Super! Dankjewel

11 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • November 3, 2025

Hoi ​@AronD1978, welkom op onze community.

Dat is niet zo handig, maar geen zorgen. Ik stuur je graag een nieuwe op! Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, alleen komen de laatste 4 cijfers van je IBAN niet overeen met het abonnement. Zou je die nog willen aanpassen? Dan kan ik de verificatie afronden en je een nieuw exemplaar opsturen. Geef je mij hier een seintje als je dat gedaan hebt? Alvast bedankt.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • November 3, 2025

Beste Tommie, heb het aangepast!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Toppie, dankjewel ​@AronD1978! Ik heb met een nieuwe afstandsbediening besteld. Je krijgt deze binnen een paar dagen via de brievenbus geleverd!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • Antwoord
  • November 4, 2025

Super! Dankjewel

2getherdiver
  • Doet lekker mee
  • November 8, 2025

Hallo, het verhaal van de hond en zijn bot wat jullie op de site vermelden is bij mij van toepassing. Onze pup heeft de afstandsbediening meegenomen en we kunnen hem nergens meer vinden. Kan ik een nieuwe bestellen?

Dank voor de reactie. 

emilimeters
Forum|alt.badge.img
  • is een Top Poster
  • November 8, 2025

hond, bot of afstandsbediening? 😀

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • November 10, 2025

Hey ​@2getherdiver, ik help je hier graag verder mee.

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnement er direct bij kunnen pakken. Ik zie dat je nog in bezit bent van een oude Tv Box, de Amino Aria. We gaan beginnen met het uitfaseren van deze Tv Box en hierdoor kan ik geen afstandsbediening hiervoor meer bestellen. Graag stuur ik je de nieuwe Mediabox op, deze komt uiteraard met een nieuwe afstandsbediening. Vind je het goed dat ik hem omruil voor je? 

2getherdiver
  • Doet lekker mee
  • November 12, 2025

Helemaal goed. Wanneer kan ik deze dan verwachten?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • November 13, 2025

Bedankt voor de terugkoppeling ​@2getherdiver, ik heb meteen een Mediabox voor je aangevraagd! Zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Meestal ontvang je hem binnen een paar dagen. De oude Tv Box hoeven we niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel kijkplezier! 

2getherdiver
  • Doet lekker mee
  • November 16, 2025

Hallo Tommie,

Dank voor je snelle actie. Set intussen ontvangen en weer lekker tv aan het kijken. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • November 17, 2025

Superfijn om te horen ​@2getherdiver