alles aangesloten en werkend maar afstandbediening tv enorm traag,met overspringingen geluid zenders etc.
bij ons moeder het zelfde probleem ?sinds een dag beide van ziggo naar t mobile gegaan ,hoop dat er een oplossing voor is ,en dat we geen spijt gaan krijgen van de overstap ,oplossing ???
Bladzijde 1 / 1
Hi Elkedeteef1!
Fijn om te lezen dat alles aangesloten is en werkt! Dat is stap 1 voor het gebruik van jouw diensten. We gaan direct samen werken aan jouw opmerking over de trage TV-functie. Het klinkt alsof jouw TV Box niet goed genoeg reageert op jouw afstandsbediening. Je kunt 2 handelingen proberen om dit op te lossen: een reset van jouw afstandsbediening en een reset van jouw TV Box. Geef je deze opties ook door aan jouw moeder, zodat ook zij weer kan genieten van de TV? Hou me op de hoogte voor jullie allebei!
Fijn om te lezen dat alles aangesloten is en werkt! Dat is stap 1 voor het gebruik van jouw diensten. We gaan direct samen werken aan jouw opmerking over de trage TV-functie. Het klinkt alsof jouw TV Box niet goed genoeg reageert op jouw afstandsbediening. Je kunt 2 handelingen proberen om dit op te lossen: een reset van jouw afstandsbediening en een reset van jouw TV Box. Geef je deze opties ook door aan jouw moeder, zodat ook zij weer kan genieten van de TV? Hou me op de hoogte voor jullie allebei!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.