Skip to main content

Beste moderator,

 

Het koppelen van de afstandsbediening met het roze lampje werkt niet zoals jullie dit beschrijven. Om de zoekfunctie te activeren zou je de tv knop (1) en de play/pauze knop (3) tegelijkertijd moeten indrukken om het roze lampje 2x te laten knipper. Dit lukt helaas niet met deze combinatie. Welke combinatie moet ik gebruiken om dit te kunnen activeren?

 

Groetjes Erik

Hey @Erik35, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Dit zou namelijk wel moeten werken. Heb je de batterijen al een keer vervangen of alle andere stappen al doorgenomen in dit topic?:  

 

Lukt het nu nog niet, dan stuur ik je graag een nieuwe afstandsbediening op!


Hoi @Erik35,

Met 1 en 3 tegelijk indrukken bedoelen ze de cijfers 1 en 3, niet de knoppen die met 1 en 3 aangegeven worden in het plaatje. Maar nu ik dit zo schijf, snap ik de verwarring haha!


Hoi @Erik35,

Met 1 en 3 tegelijk indrukken bedoelen ze de cijfers 1 en 3, niet de knoppen die met 1 en 3 aangegeven worden in het plaatje. Maar nu ik dit zo schijf, snap ik de verwarring haha!

 

@Tommie van Odido EN @TMTV,

 

Inderdaad het was erg verwarrend maar hier worden dus de cijfer toetsen mee bedoeld.

Het is inmiddels gelukt. Bedankt 


Hoe kan ik de afstandbediening van mijn tv box ook gebruiken voo rmijn tv , dus synchroniseren met tv aan/uit ?


Hoi @Evert Doves, op onze website kun je vinden hoe je de afstandsbediening kunt koppelen zodat je ook volume en dergelijke kunt gebruiken op 1 ab: TV afstandsbediening | Odido

Kom je er nog niet uit? Trek dan gerust nog eens aan de bel. Veel succes! 😄


Reageer