Skip to main content
Beantwoord

afstandbediening koppelen aan tv werkt niet

• 6 september 2023
  • 5 reacties
  • 1329 Bekeken

• is een King Poster
  • 123 reacties

Beste moderator,

Het koppelen van de afstandsbediening met het roze lampje werkt niet zoals jullie dit beschrijven. Om de zoekfunctie te activeren zou je de tv knop (1) en de play/pauze knop (3) tegelijkertijd moeten indrukken om het roze lampje 2x te laten knipper. Dit lukt helaas niet met deze combinatie. Welke combinatie moet ik gebruiken om dit te kunnen activeren?

Groetjes Erik

Beste antwoord door Erik35

TMTV schreef:

Hoi @Erik35,

Met 1 en 3 tegelijk indrukken bedoelen ze de cijfers 1 en 3, niet de knoppen die met 1 en 3 aangegeven worden in het plaatje. Maar nu ik dit zo schijf, snap ik de verwarring haha!

@Tommie van Odido EN @TMTV,

Inderdaad het was erg verwarrend maar hier worden dus de cijfer toetsen mee bedoeld.

Het is inmiddels gelukt. Bedankt 

Bekijk origineel

5 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14078 reacties
  • 7 september 2023

Hey @Erik35, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Dit zou namelijk wel moeten werken. Heb je de batterijen al een keer vervangen of alle andere stappen al doorgenomen in dit topic?:  

Lukt het nu nog niet, dan stuur ik je graag een nieuwe afstandsbediening op!

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1800 reacties
  • 7 september 2023

Hoi @Erik35,

Met 1 en 3 tegelijk indrukken bedoelen ze de cijfers 1 en 3, niet de knoppen die met 1 en 3 aangegeven worden in het plaatje. Maar nu ik dit zo schijf, snap ik de verwarring haha!

• Auteur
  • is een King Poster
  • 123 reacties
  • Antwoord
  • 7 september 2023
TMTV schreef:

Hoi @Erik35,

@Tommie van Odido EN @TMTV,

Inderdaad het was erg verwarrend maar hier worden dus de cijfer toetsen mee bedoeld.

Het is inmiddels gelukt. Bedankt 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 9 januari 2024

Hoe kan ik de afstandbediening van mijn tv box ook gebruiken voo rmijn tv , dus synchroniseren met tv aan/uit ?

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 10 januari 2024

Hoi @Evert Doves, op onze website kun je vinden hoe je de afstandsbediening kunt koppelen zodat je ook volume en dergelijke kunt gebruiken op 1 ab: TV afstandsbediening | Odido

Kom je er nog niet uit? Trek dan gerust nog eens aan de bel. Veel succes! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen