Skip to main content
Beantwoord

Aanpassen Fox abonnement fout gegaan

  • 28 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 399 Bekeken

Goedenavond,

Ik heb zojuist geprobeerd mijn Fox sports abonnement aan te passen, maar heb helaas eerst Fox Sports Eredivisie gestopt en kon daarna dit niet meer aanpassen naar Fox Sports Compleet.

Nu kan ik het niet meer aanpassen en krijg ik telkens de volgende melding "Zodra je bestelling is afgerond, kun je deze zender weer aan of uit zetten".

Erg jammer, nu ik de wedstrijd van de NFL mis :(

Kan dit alsnog aangepast worden of moet ik nu echt wachten totdat mijn Fox abonnement afgelopen is? In dit geval eind november?

Alvast bedankt.

Fam Distelvelt

Beste antwoord door Brian

Hi Fam Distelvelt, ik zie dat het inmiddels al gelukt is, helemaal goed! Een wijziging van je pakketje heeft soms wat verwerkingstijd nodig (een paar minuten tot een paar uur) en dan zie je de door jou beschreven melding staan. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust en veel kijkplezier! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 31 oktober 2018
Hi Fam Distelvelt, ik zie dat het inmiddels al gelukt is, helemaal goed! Een wijziging van je pakketje heeft soms wat verwerkingstijd nodig (een paar minuten tot een paar uur) en dan zie je de door jou beschreven melding staan. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust en veel kijkplezier! 🙂

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen