Skip to main content
Beantwoord

Zyxel EX5601-TZ login pagine


  • is een Top Poster
  • 7 reacties

Als ik inlog met webbrowser op de router, valt het op dat de systeem info deels leeg blijft,

en de uptime vanaf begin van de sessie begint te tellen, terwijl router verder prima werkt.

 

Klikken op systeeminformatie levert een tijd wachten maar geen volgende pagina.

Ook heb ik in de menu’s niet de optie de frimware te checken, of te updaten.

 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Arno60 

Heb je wel werkend internet?

Je zou dan de router kunnen voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achterop de Zyxel voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.

Bekijk origineel

11 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21089 reacties
  • Antwoord
  • 30 september 2023

Hallo @Arno60 

Heb je wel werkend internet?

Je zou dan de router kunnen voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achterop de Zyxel voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 30 september 2023

Alles (TV-internet-Wifi) werkt naar behoren. Dus geen factory reste, ben ik al mijn instellingen kwijt.

Alleen de info op de login page klopt niet.


TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1791 reacties
  • 1 oktober 2023

@Arno60 Kun je proberen om de cookies in je browser te wissen of een andere browser te gebruiken? Hopelijk lost dat het probleem op. Het klopt dat je geen menu kunt vinden om de firmware te updaten. Dit wordt automatisch door Odido gedaan.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 1 oktober 2023

Cookies gewist, geen verschil Safari ipv Firefox, geen verschil, Google Chrome, geen verschil


TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1791 reacties
  • 2 oktober 2023

@Arno60 Vreemd, ik heb er zelf geen last van. Nog een laatste poging: heb je misschien een iets te agressieve adblocker of virusscanner? Je zou voor de zekerheid even alle extensies in je browser uit kunnen zetten om te kijken of dat iets oplevert.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 2 oktober 2023

Geen van adblocker of virusscanner actief: resultaat nog steeds gelijk.

 

Router werkt prima, alleen de uptime begint op 0 te lopen vanaf openen webpagina, lijkt mij niet de bedoeling !

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14006 reacties
  • 3 oktober 2023

Hey @Arno60, dit is inderdaad gek. Heb je het toevallig al met een ander apparaat geprobeerd om in te loggen in de webinterface? Ik gok dat een factory reset dit euvel wel zal verhelpen. Je zou eventueel een backup kunnen maken van je instellingen.


  • Doet lekker mee
  • 9 reacties
  • 4 oktober 2023

Ik heb hetzelfde, maar ben bang dat wanneer ik een Factory Reset doe, ik weer dat gepingel met mijn telefoon terugkrijg…. 

 

Hoe zit dat?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 4 oktober 2023

Als aanvulling op vorige posts, als ik de router benader vanaf m’n Ipad geeft hetzelfde resultaat.

En daarop draaien zeker geen zaken als AV en adblockers.

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14006 reacties
  • 5 oktober 2023

Hey @VanTurenhout, je kan de factory reset uitvoeren. Ik heb het modem een reprovisie gegeven voor je telefoon. Als het weer voorkomt kan ik het, als het nodig is, nog een keer uitvoeren.

 

Hi @Arno60, dan denk ik dat de enige optie is om de reset uit te voeren.    


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 5 oktober 2023

Tommie, dit nu gedaan, en inderdaad opgelost.

 

Je bent bang dat alle settings weg zijn, maar backup en restore werken zoals bedoeld.

Hele reset koste me minder dan 5 minuten.

 

Bedankt voor alle feedback


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen