Skip to main content

Welke access points zijn geschikt voor gebruik met klik&klaar modem

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo allemaal,

sinds 2 maanden Klik&Klaar, op zich niet ontevreden - maar de dekking van het modem is in mijn situatie (relatief grote afstanden, dun bevolkt gebied) onvoldoende.

Daarom overweeg ik (PoE) access points te plaatsen.

Welke access points zijn hiervoor geschikt?

Alle hulp welkom! :-)

Uitgelichte reactie

19 maart 2025

Hoi ​@tbeuving, slim dat je hier om hulp vraagt! Ik heb zelf een poosje Klik & Klaar gebruikt totdat Glasvezel beschikbaar was en was zeer tevreden over de Zyxel, maar ook over de TP Link repeaters die ik gebruikte. Was vrij simpel te configureren. In principe werkt het Klik & Klaar modem prima met allerlei access points, dus de allerbeste tip kan ik je niet meegeven. Misschien hebben andere users meer genuanceerde voorstellen! 😊

​@Cristien Jij hebt een korte poos Klik & Klaar gehad: gebruikte jij een repeater of access point (wifiversterker)? 

2 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10753 reacties
  • 19 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hoi ​@tbeuving, slim dat je hier om hulp vraagt! Ik heb zelf een poosje Klik & Klaar gebruikt totdat Glasvezel beschikbaar was en was zeer tevreden over de Zyxel, maar ook over de TP Link repeaters die ik gebruikte. Was vrij simpel te configureren. In principe werkt het Klik & Klaar modem prima met allerlei access points, dus de allerbeste tip kan ik je niet meegeven. Misschien hebben andere users meer genuanceerde voorstellen! 😊

​@Cristien Jij hebt een korte poos Klik & Klaar gehad: gebruikte jij een repeater of access point (wifiversterker)? 

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7914 reacties
  • 19 maart 2025

​@tbeuving  ​@Jason van Odido Mijn K&K dekking was zo fantastisch dat Ik geen gebruikt heb gemaakt van een repeater of access point.

De rede dat ik K&K heb opgezegd was omdat ik de TV van Odido miste 

Ik heb nu weer een koper verbinding DSL en omdat ik gebruik maak [advies van ​@eric ] van een ‘TP-Link Deco mess systeem’ werkt alles nĂș geweldig,  Mijn beste koop ooit😂 geen storingen, geen uitval en overal in huis goed bereik.

Bij Coolblue krijg je de tijd om thuis te testen dus je kan er geen buil aan vallen om een repeater of access point te kopen en uit te proberen. 

MVG. Cristien 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen