Skip to main content

Momenteel heb ik nog een Zyxel-t50 modem met WPA2, echter wordt mij aangeraden deze te upgraden naar WPA3. Nu ben ik alleen al enige tijd klant van jullie en heb ik geen nieuwe aansluiting of abonnement nodig, kan ik toch mijn modem omruilen? 

Welkom op onze community! @Thomas_tol 

Ik wil je graag een nieuw modem opsturen met de mogelijkheid tot WPA3, maar op dit moment lukt dit niet vanwege de voorraad. 

Uiteraard doe ik dit graag voor je wanneer dit wel weer kan! Vooralsnog weet ik alleen nog niet precies wanneer. 

 


Welkom op onze community! @Thomas_tol 

Ik wil je graag een nieuw modem opsturen met de mogelijkheid tot WPA3, maar op dit moment lukt dit niet vanwege de voorraad. 

Uiteraard doe ik dit graag voor je wanneer dit wel weer kan! Vooralsnog weet ik alleen nog niet precies wanneer. 

 

Bedankt voor de reactie Teresa! 

 

Zal dit in het systeem gezet worden dat het automatisch van gang gaat als de voorraad weer beschikbaar is of moet ik het tzt nogmaals vragen? 


Goede vraag @Thomas_tol! Wil je het inderdaad over een tijdje weer navragen? Dan kan gewoon in dit topic. Teresa heeft een interne melding gemaakt, maar gewoon om er zeker van te zijn dat dit niet in alle hussel vergeten zal worden. Dat risico wil ik niet nemen, want we willen dit juist graag regelen zodra het kan. Vraag het even na over een poos, dan checken we het meteen!


Goede vraag @Thomas_tol! Wil je het inderdaad over een tijdje weer navragen? Dan kan gewoon in dit topic. Teresa heeft een interne melding gemaakt, maar gewoon om er zeker van te zijn dat dit niet in alle hussel vergeten zal worden. Dat risico wil ik niet nemen, want we willen dit juist graag regelen zodra het kan. Vraag het even na over een poos, dan checken we het meteen!

Dan kom ik een week of iets later weer even in de lucht om het te checken! 


Momenteel heb ik nog een Zyxel-t50 modem met WPA2, echter wordt mij aangeraden deze te upgraden naar WPA3. Nu ben ik alleen al enige tijd klant van jullie en heb ik geen nieuwe aansluiting of abonnement nodig, kan ik toch mijn modem omruilen? 

Welkom op onze community! @Thomas_tol 

Ik wil je graag een nieuw modem opsturen met de mogelijkheid tot WPA3, maar op dit moment lukt dit niet vanwege de voorraad. 

Uiteraard doe ik dit graag voor je wanneer dit wel weer kan! Vooralsnog weet ik alleen nog niet precies wanneer. 

 

Beste Odido,
WIj maken ook nog steeds gebruik van de T50 en zouden graag willen (moeten) upgraden naar één modem die WiFi 6 en WPA3 ondersteunt. Hoe nu verder?
Met vriendelijke groet,
Ed en gezin. 


Hi @EdmundGass, welkom op onze Community!

Zoals in het topic al werd aangegeven hebben we een te kort aan voorraad voor de T-56. Ik kan de T-54 wel opsturen of je kan wachten tot de T-56 weer is aangevuld. Dan heb je direct het nieuwste modem.


Hi @EdmundGass, welkom op onze Community!

Zoals in het topic al werd aangegeven hebben we een te kort aan voorraad voor de T-56. Ik kan de T-54 wel opsturen of je kan wachten tot de T-56 weer is aangevuld. Dan heb je direct het nieuwste modem.

Hi @Tommie van Odido , enig idee wat de levertijd van de T-56 is?

Groet, Ed


@EdmundGass Op dit moment durf ik daar geen antwoord op te geven. Wanneer hier meer duidelijkheid over is, zullen we dit melden! 


Goede vraag @Thomas_tol! Wil je het inderdaad over een tijdje weer navragen? Dan kan gewoon in dit topic. Teresa heeft een interne melding gemaakt, maar gewoon om er zeker van te zijn dat dit niet in alle hussel vergeten zal worden. Dat risico wil ik niet nemen, want we willen dit juist graag regelen zodra het kan. Vraag het even na over een poos, dan checken we het meteen!

Hallo,

 

Is er al een status update van eventuele nieuwe voorraad?


@Thomas_tol Ik heb het gelijk voor je nagevraagd, maar op dit moment heb ik nog geen update. 

Zodra er meer bekend is, laten we dit natuurlijk weten!


Hoi hoi, is er al meer duidelijkheid over de levertijd van de T-56 is?

Groet, Ed


@EdmundGass In een ander topic vermeldde @Cheyenne van Odido dat de T56 tot het eind van november niet leverbaar is. Ik zou het even korter op eind volgende maand even nogmaals vragen.


Hoi @XanderX , Zie ook deze post. 

We houden het in de gaten. 

Groet, Ed


Hi @Cheyenne van Odido kun jij voor mij ook een T56 aanvragen?

Alvast bedankt. 
Groet,

Ed


Hi @EdmundGass, op dit moment is de T-56 niet voorradig, pas eind november. Zou je dan opnieuw aan de bel willen trekken? Dan ruil ik hem voor je om! 


Wat ik vreemd vind is dat ik vorige week donderdag gebeld heb en afgelopen dinsdag is hier een T56 bezorgd.


Hi @LDO, dat is gek! Dit zou namelijk niet moeten kunnen gezien de voorraad. Of je hebt geluk gehad dat er toch nog eentje voor je vrij was, maar verder zouden voor nu alleen de T-54 modellen worden uitgestuurd bij een swap. Zou je eventueel je profiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan kunnen we je abonnement erbij pakken en uitzoeken hoe dit toch mogelijk was. Alvast bedankt! 😊


Reageer