Skip to main content

Hallo,

Ik zit met een modem (VMG8825-T50) die soms de verbinding laat vallen voor wifi apparaten en heel zelden ook voor alle ethernet apparaten (alle in 1 keer).

Op dit moment is het zo erg dat als alle 3 de mensen thuis zijn met hun telefoon + laptop het om de 5 minuten gebeurd!

Volgens Odido had ik in eerste instantie een repeater moeten kopen (logisch want smart home en 30 apparaten) maar zelfs met alle smart home apparaten op de repeater en alleen telefoon op de wifi gebeurt het nog steeds.

Verder weet ik zeker dat het probleem aan de lokale kant is want interne verbindingen worden ook verbroken (e.g. home assistant), maar als ik naar de service bel kijken ze iedere keer of er een extern probleem is…

Is het mogelijk om een nieuwe VMG8825-T50 te krijgen of desnoods een verouderd model zodat ik weer normaal mijn wifi kan gebruiken?

Mvg, Ryan

Hi @GrootRyan, ik wil je allereest van harte welkom heten op de community! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat er nu inderdaad een onderzoek voor je is opgestart om te kijken wat de oorzaak van het probleem is. Ik wil dit onderzoek niet voor je in de war brengen, door nu alsnog een nieuw modem naar je toe te sturen. Ik wil je daarom graag vragen om dit eerst af te wachten. Het kan namelijk zijn dat de oorzaak ergens anders ligt. Mocht toch blijken dat het modem deze uitval veroorzaakt, dan zullen mijn collega's van de technische dienst gelijk een nieuw modem naar je toe sturen! Zodra het onderzoek helemaal is afgerond, laten we dit direct aan je weten samen met de vervolgstappen. 


Reageer