Skip to main content
Beantwoord

storing in Culemborg? geen internet ( glasvezel)

  • 16 oktober 2022
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

  • is aangemoedigd

Sinds 18.30 heb ik geen internet ( glasvezel). Modem en converter al paar keer van stroom afgehaald. Maar lampje op de Zyxel blijft rood.

Wie nog meer?

Beste antwoord door Lisa

Hi @EKC, heel goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik help je hier graag bij, zodat je hopelijk zo snel mogelijk weer online bent. Ervaar je enkel problemen met het internet of ook met jouw tv? Heb je daarnaast ook een eigen router aangesloten of gebruik je enkel de apparatuur van T-Mobile? Onder het mom van ‘je weet maar nooit', wil ik vragen of je kunt checken of alle kabels goed zijn aangedrukt. Soms kan zoiets kleins al de boosdoener zijn. Heeft dit het probleem verholpen? Ik hoor het graag van je. 

Bekijk origineel

Lisa
  • Oud-Moderator
  • 17 oktober 2022

Hi @EKC, heel goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik help je hier graag bij, zodat je hopelijk zo snel mogelijk weer online bent. Ervaar je enkel problemen met het internet of ook met jouw tv? Heb je daarnaast ook een eigen router aangesloten of gebruik je enkel de apparatuur van T-Mobile? Onder het mom van ‘je weet maar nooit', wil ik vragen of je kunt checken of alle kabels goed zijn aangedrukt. Soms kan zoiets kleins al de boosdoener zijn. Heeft dit het probleem verholpen? Ik hoor het graag van je. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen