Skip to main content
Beantwoord

Snel knipperend groen lampje op zyxel t56 modem

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

31 reacties

• is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 3 maart 2025

Toch een probleem met de T56…met hulp van rvk01 is de boel bij mij up and running met een eigen router. Geen serverprobleem bij Odido dus, anders zou het bij mij nog steeds niet werken. Morgen komt er een monteur van Odido langs bij mij…ik neem aan om de T56 te vervangen, een andere oplossing heb ik niet.

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1040 reacties
  • 3 maart 2025
Safety111111 schreef:

Geen serverprobleem bij Odido dus, anders zou het bij mij nog steeds niet werken. 

Ik vermoed dat het een serverprobleem bij Odido is met betrekking tot de server die de instellingen van de Zyxel router update en bijhoudt. Dat is dus geen internet probleem maar echt een probleem van een interne server bij hun. De instellingen van de Zyxel staan n.l. ook in contact met je Mijn Odido (en die zullen bij een restart ook gesynced moeten worden). Dus er moet iets zijn met de communicatie daar.

Het is alleen raar dat de tech-jongens bij hun het probleem niet eens kunnen identificeren 🫣

• 32 reacties
  • 3 maart 2025

Heb om 16.00 uur iemand aan de lijn gekregen. Die zei dat het issue net gedetecteerd was en dat ze ermee aan de slag konden. Hij had geen idee wanneer het opgelost zou zijn. 

Om 18.00 uur deed ik de stekkers er weer in en tadaaaa ik heb weer internet. 

Had de stekkers eruit gehaald want het knipperende lampje irriteerde me... 

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 3 maart 2025

Eind deze maand Kan ik eindelijk weg bij Odido. Dit is letterlijk de vierde keer dit contractjaar dat ik meerdere dagen zonder internet zit. Tot een week aan toe. Wat een bagger

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 6 maart 2025

@Odido ​@Odido Follow-ups ik zie ik de algemene treat dat er routers worden verzonden naar gedupeerde, klopt dat? Ik ontvang er graag een. Nog steeds niet opgelost namelijk. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4175 reacties
  • Antwoord
  • 7 maart 2025

Wij zien dat de Zyxel T-56 modems van een aantal onze klanten onterecht blijven herstarten. We zijn druk bezig geweest met het vinden een oplossing. Daarom krijg je van ons een nieuw modem en een gepaste vergoeding. Dit regelen we direct.

Heb je hier verder vragen over? Of start je Zyxel T-56 ook steeds opnieuw op en heb je dit niet bij ons gemeld? Vul alvast je community profiel aan met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN en laat het weten in dit topic dat je dit gedaan hebt. Wij regelen bovenstaande oplossing dan ook voor jou. 

We sluiten dit topic. Mocht je hetzelfde probleem ervaren? Laat dan een reactie achter onder dit topic. Vergeet niet alvast je gegevens in je profiel te zetten. Ervaar je een ander probleem? Dan verzoeken we je om een nieuw topic aan te maken. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen