Skip to main content

Ik heb al eerder contact gezocht. 14 dgn terug kreeg ik mail dat modem aan vervanging toe was. Dat klopt, hapert vaak, bijna elke avond problemen met tv en wifibereik. Ondanks telefoontje werd er gezegd dat de hele mailwisseling, aanbod en mail van installateur, allemaal fouten van odido waren.  Toen ik in het gesprek aangaf dat ook wifi boven slecht is geworden. Ik kreeg een extra wifipunt toegestuurd  maar dit geeft geen verbetering. Ik had vorige week hier iemand die aangaf dat mijn tv kastje als modem erg verouderd zijn.  Heb bij buren geinformeerd maar die hebben geen problemen, zelfde huis, andere provider.  Wat moet ik toch doen? Ik wil graag een nieuwe modem en tv kastje. Anders word ik genoodzaakt na ruim 30 jr t- mobile lid en nu odido, toch op zoek te gaan naar betere provider. Ik hoop dat u kunt helpen

Hi ​@jannyro, dit ga ik oplossen! Goed dat je contact opneemt. Ik zie hier meteen dat het oude modem inderdaad aan vervanging toe is en dat heb ik dan ook meteen geregeld. Je krijgt een afspraaklink van Guidion om een afspraak in te plannen, zodat we dit kunnen regelen. Dit komt helemaal in orde. Ik heb er trouwens geen gras over laten groeien en heb ook meteen je TV Box vervangen voor onze Mediabox. Deze heeft geen installatie door de monteur nodig en kun je zelf gemakkelijk aansluiten. Geniet alvast van de nieuwe apparatuur. 

De oude apparatuur hoeven wij trouwens niet terug. Je kunt deze inleveren bij een milieupunt bij jou in de buurt!


Alles is vervangen en ook nog es heel snel. Super tevreden klant.


Reageer