Ik heb al eerder contact gezocht. 14 dgn terug kreeg ik mail dat modem aan vervanging toe was. Dat klopt, hapert vaak, bijna elke avond problemen met tv en wifibereik. Ondanks telefoontje werd er gezegd dat de hele mailwisseling, aanbod en mail van installateur, allemaal fouten van odido waren. Toen ik in het gesprek aangaf dat ook wifi boven slecht is geworden. Ik kreeg een extra wifipunt toegestuurd maar dit geeft geen verbetering. Ik had vorige week hier iemand die aangaf dat mijn tv kastje als modem erg verouderd zijn. Heb bij buren geinformeerd maar die hebben geen problemen, zelfde huis, andere provider. Wat moet ik toch doen? Ik wil graag een nieuwe modem en tv kastje. Anders word ik genoodzaakt na ruim 30 jr t- mobile lid en nu odido, toch op zoek te gaan naar betere provider. Ik hoop dat u kunt helpen
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.