Skip to main content
Beantwoord

router kapot, moet perse monteur langskomen

  • 31 oktober 2024
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi,

 

Onze router (zyxel t-56) is afgelopen zaterdag kapot gegaan. De wifi was traag, toen heb ik vervolgens de router via de web ui opnieuw opgestart. De router ging alleen daarna niet meer aan. Het power knopje blijft knipperen. Aantal keer de router gereset, alle stekkers eruit gehaald etc.

 

De dag daarna (zondag) direct de helpdesk gebeld. De situatie uitgelegd en wat ik allemaal al gedaan had. De medewerker aan de telefoon vroeg om de router te resetten etc. Geen punt. Conclusie, er moet een monteur komen en hier zou ik een mail over krijgen voor een afspraak.

Een dag later (maandag) heb ik nogmaals gebeld omdat ik geen mail ontvangen heb voor een afspraak. Nogmaals alle stappen moeten uitvoeren mbt resetten etc.. conclusie, er moet een monteur komen, hiervoor zou ik wederom een mail krijgen. Tijdens het gesprek heb ik nog gevraagd of ze niet gewoon een nieuwe router op konden sturen, het installeren lukt me zelf ook wel namelijk. Dat was niet mogelijk.

 

Het is nu donderdag en ik heb nogsteeds geen mail ontvangen voor een afspraak met de Monteur. In de tussentijd heb ik een oude router uit de kast gepakt en met een vlan aangesloten. Maar dit zou toch niet de werkwijze moeten zijn?

 

Als ik geen eigen router aangesloten had zat ik nu al bijna een week zonder internet. Ik heb een voucher gekregen voor onbeperkt internet zodat we de hotspot kunnen gebruiken, maar dat is geen oplossing omdat ik niet altijd thuis ben en mijn telefoon ook niet achter kan laten.

 

Lang verhaald kort; kan er een nieuwe router krijgen? Of moet ik echt wachten op een monteur?

Beste antwoord door Sven-Odido

Hi @Dave1995

Dit klinkt niet als iets wat heel soepel ging, sorry voor het ongemak! 

Het ziet er inderdaad uit dat het modem is overleden, gezien alleen het power lampje wil knipperen. Ik heb direct een vervangingen voor je in order gemaakt, deze komt zo snel mogelijk jouw kant op! 

Nogmaals sorry voor het ongemak! 

Bekijk origineel

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 826 reacties
  • Antwoord
  • 31 oktober 2024

Hi @Dave1995

Dit klinkt niet als iets wat heel soepel ging, sorry voor het ongemak! 

Het ziet er inderdaad uit dat het modem is overleden, gezien alleen het power lampje wil knipperen. Ik heb direct een vervangingen voor je in order gemaakt, deze komt zo snel mogelijk jouw kant op! 

Nogmaals sorry voor het ongemak! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 31 oktober 2024

Hallo Sven,

 

Bedankt voor de snelle reactie en oplossing.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen