Skip to main content
Beantwoord

PS5

  • 1 februari 2024
  • 1 reactie
  • 345 Bekeken

Onderstaand bericht zag ik op jullie forum:

Sinds de aanschaf van Odido(glasvezel/nieuwe router) kan ik niet meer verbinden met de servers van Activision/COD. 
Ik blijf dezelfde foutcode krijgen namelijk;HUENEME-NEGEV. 
Samen met de medewerker van Odido de internetinstellingen doorlopen en aangepast. 
Zowel op afstand als hier op mijn PlayStation. 
Game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 
Vervolgens contact gehad met Activision en deze kwamen met een handleiding betreft Port-forwarding. Ook dit helemaal doorlopen, zonder resultaat. Zojuist bij een bekende de game opnieuw geïnstalleerd en opgestart, dit gaat zonder moeite. Hij heeft overigens Ziggo. 
De game start soms ook op, op mijn mobiele hotspot maar zodra ik over ga op kabel of Wifi knalt hij er meteen uit. 
Iemand ideeën of suggesties?

Hier hetzelfde probleem, kunnen jullie dit voor mij ook oplossen?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hoi @SilverBeer, welkom op onze Community!

Dit is inderdaad een bekend issue. Dit heeft te maken met een bug in de oude firmware van de Zyxel T-56. Ik heb het modem voor je geupgrade naar de nieuwste firmware. Als het goed is moet je nu zonder issue's COD kunnen opstarten. Laat je me weten of het gelukt is? Thanks. 

Bekijk origineel

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • Antwoord
  • 2 februari 2024

Hoi @SilverBeer, welkom op onze Community!

Dit is inderdaad een bekend issue. Dit heeft te maken met een bug in de oude firmware van de Zyxel T-56. Ik heb het modem voor je geupgrade naar de nieuwste firmware. Als het goed is moet je nu zonder issue's COD kunnen opstarten. Laat je me weten of het gelukt is? Thanks. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen