Skip to main content
Beantwoord

Problemen met Zyxel T56 modem

  • 5 June 2024
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje last van mijn nieuwe Zyxel T56 modem.
Op het moment wanneer ik probeer in te loggen op mijn modem blijft hij constant laden, en krijg komt er op een gegeven moment de volgende foutmelding op Google Chrome

This site can’t be reached

192.168.1.1 took too long to respond.

Ook blijkt het dat het MAC filtering is verwijderd uit het menu kan dat ook kloppen?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @michaelnguyen 

Krijg je dit ook via een andere browser of een andere apparaat? Anders zou je misschien een fabrieksreset kunnen uitvoeren als eerder génoemde niet werkt.

Je hebt wel mac filtering voor WiFi maar niet voor bekabeld internet.

Hallo @michaelnguyen 

Krijg je dit ook via een andere browser of een andere apparaat? Anders zou je misschien een fabrieksreset kunnen uitvoeren als eerder génoemde niet werkt.

Je hebt wel mac filtering voor WiFi maar niet voor bekabeld internet.

Hallo @Waqqas, ik heb het zojuist bekeken op mijn windows PC en mijn macbook. Beide met verschillende browsers zoals: Safari, Firefox en Chrome. Helaas blijft hij laden en komt er op een gegeven moment de foutmelding gegeven.

Voorheen was MAC filtering wel mogelijk voor bekabeld internet toch?

Reputatie 7
Badge +15

@michaelnguyen 

Kan je eens een fabrieksreset uitvoeren door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?

Geen idee eigenlijk of die optie er eerder wel was.

@michaelnguyen

Kan je eens een fabrieksreset uitvoeren door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?

Geen idee eigenlijk of die optie er eerder wel was.

Ja resetten heeft geholpen! Wat was er mis waardoor een fabrieksreset wel heeft geholpen maar het opnieuw opstarten niet?

Reageer