Skip to main content

Goedenavond,

Heb de Google Nest Deurbel nu 2 dagen en ben er al weer mee na de winkel terug geweest.
En heb een nieuwe ontvangen. Maar precies zelfde probleem, heb contact gehad met GOOGLE etc en die verwijzen me toch echt naar ODIDO. Heb diverse dingen geprobeerd ook via hier andere links geprobeerd  

Problemen met koppelen Google Nest deurbel (batterij) en Google Nest Cam ! | Odido community

Dan werkt hij als ik met telefoon een Hotspot maak maar zodra hij weer verbonden is met de router van ODIDO dan direct weer geen verbinding, wat een gigantisch kut router dit.
ODIDO doe hier eens wat aan, en verder te vreden over de Verbinding etc maar nu met dit probleem en wat ik lees wordt er weinig aan gedaan. Kan ik deze Router ook vervangen voor een eigen?

Heb van ODIDO de  Zyxel EX5601-T1

Graag zsm reactie

Mvg

Jurgen Poelakker

Hi ​@jpoelakker, je bent zeker vrij om je eigen router aan te sluiten! Ik zie dat wifi 6 nog aan staat, dit heb ik nu uitgezet voor je. Ook staan de netwerken nog niet gesplitst, mocht je willen dat ik dit voor je doe, laat het dan gerust weten. Als je hierna opnieuw de hotpot tip uitvoert en de hotspot op je mobiel de exact zelfde naam geeft als je wifinetwerk, dan zou het goed moeten gaan! 

Reageer