Sinds 1 september ben ik klant geworden bij ODIDO. Na de nodige opstartproblemen. (voucher werkte niet) Heb ik nu nog steeds geen mogelijkheid om vanuit huis te werken. Ik krijg steeds de melding Vpn connection failed. Ik heb al twee keer gebeld met ODIDO, heb twee verschillende monteurs aan de lijn gehad ,die twee verschillende verhalen hebben verteld. Er werd aangegeven dat het probleem bij mijn werkgever ligt. Daar heb ik ook meerder malen contact mee gehad en die geven aan dat het probleem bij mijn provider ligt. Ik heb dus al twee dagen niks kunnen doen thuis. een oplossing is er niet gegeven.
Naast de melding dat de verbinding niet is gelukt kreeg ik ook de melding De lokale apparaatnaam wordt al gebruikt en Deze verbinding is niet hersteld.
Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd ,en krijg geen oplossing. Heb nu al spijt van mijn overstap. Al twee dagen om hup aan het vragen en nul op request…….
Is er iemand die mij kan vertellen waar het aan ligt en wat ik kan doen? Als de verbinding niet gaat werken, zal ik helaas het contract moeten ontbinden, er wordt niet geleverd waar ik voor betaal en ik moet thuis kunnen werken, ben inmiddels zeer gefrustreerd. ODIDO laat me na 1 dag al in de kou staan..