Vorig jaar heb ik geprobeerd om ouderlijk toezicht in te stellen op mijn modem, maar dit lukte niet. Vervolgens heb ik contact opgenomen met de servicedesk van Odido en het probleem uitgelegd. Tijdens dit gesprek werd duidelijk dat er een nieuwer model van mijn modem beschikbaar was. Ik vroeg of ik dit nieuwere model kon krijgen, maar na intern overleg vond men dit niet nodig. Tot mijn verrassing ontving ik een paar dagen later toch een nieuwe modem per post. Helaas ontbrak hierbij informatie over wat ik met mijn oude modem moest doen.
Nu, tien maanden later, heb ik een rekening van €75 ontvangen omdat de oude modem niet is teruggestuurd.
Hiermee ben ik het niet eens, aangezien ik geen duidelijke instructies heb ontvangen over het retourneren van de oude modem.
Graag deze kosten te laten vervallen en de situatie opnieuw te beoordelen. Als het nodig is om de oude modem alsnog terug te sturen, ontvang ik graag de benodigde informatie en retourinstructies.
Ik hoop spoedig iets horen en dat deze kwestie naar tevredenheid kan worden opgelost.