Skip to main content

Vorig jaar heb ik geprobeerd om ouderlijk toezicht in te stellen op mijn modem, maar dit lukte niet. Vervolgens heb ik contact opgenomen met de servicedesk van Odido en het probleem uitgelegd. Tijdens dit gesprek werd duidelijk dat er een nieuwer model van mijn modem beschikbaar was. Ik vroeg of ik dit nieuwere model kon krijgen, maar na intern overleg vond men dit niet nodig. Tot mijn verrassing ontving ik een paar dagen later toch een nieuwe modem per post. Helaas ontbrak hierbij informatie over wat ik met mijn oude modem moest doen.

Nu, tien maanden later, heb ik een rekening van €75 ontvangen omdat de oude modem niet is teruggestuurd.

Hiermee ben ik het niet eens, aangezien ik geen duidelijke instructies heb ontvangen over het retourneren van de oude modem.

 

Graag deze kosten te laten vervallen en de situatie opnieuw te beoordelen. Als het nodig is om de oude modem alsnog terug te sturen, ontvang ik graag de benodigde informatie en retourinstructies.

Ik hoop spoedig iets horen en dat deze kwestie naar tevredenheid kan worden opgelost.

Hi @ercan11, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat we destijds wel communicatie naar je toe hebben gestuurd per e-mail met instructies over hoe je het modem retour kon sturen. Wel ben ik het met je eens dat de communicatie telefonisch beter had gekund, zodat je er in ieder geval van op de hoogte was dat er een nieuw modem naar je toe gestuurd wordt. Aangezien het modem nu verouderd is en niet meer teruggestuurd hoeft te worden, ga ik de kosten gelijk voor je vergoeden! Hier krijg je ook een bevestiging van per e-mail en dit bedrag zal met de volgende factuur verrekend worden. 


Hi @ercan11, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat we destijds wel communicatie naar je toe hebben gestuurd per e-mail met instructies over hoe je het modem retour kon sturen. Wel ben ik het met je eens dat de communicatie telefonisch beter had gekund, zodat je er in ieder geval van op de hoogte was dat er een nieuw modem naar je toe gestuurd wordt. Aangezien het modem nu verouderd is en niet meer teruggestuurd hoeft te worden, ga ik de kosten gelijk voor je vergoeden! Hier krijg je ook een bevestiging van per e-mail en dit bedrag zal met de volgende factuur verrekend worden. 

 

Beste Nora,

Hartelijk dank voor je snelle en begripvolle reactie op mijn klacht.

Ik ben opgelucht te horen dat de kosten voor de modem worden vergoed en dat je begrijpt dat de communicatie beter had gekund. Jullie bereidheid om dit probleem op te lossen wordt zeer gewaardeerd.


Reageer