Skip to main content

Op 30-09 heb ik mijn verhuizing doorgegeven aan Odido. Hiervoor moet mijn glasvezel modem aangesloten worden in mijn nieuwe woning. 

Per direct was mijn internet vanaf dat moment afgesloten, desondanks dat ik had aangegeven nog een paar weken in deze woning te verblijven. Hierdoor had ik dus een week of 3 geen internet in mijn oude woning.

Nu ben ik inmiddels verhuist, maar tot heden is er GEEN contact met me opgenomen om een afspraak te maken. Ondertussen heb ik al een keer of 6-7 gebeld met Odido; er wordt beloofd dat ik terug wordt gebeld door de monteur maar er gebeurd maar niks.

Ik zit nu al een week of 5 te wachten om een afspraak te maken en deze complete periode dus ook zonder internet. (Maar krijg wel een factuur bezig; heel fijn.)

Telefonisch contact opnemen blijkt geen nut te hebben; dit heb ik al te vaak geprobeerd. Via de chat kom ik er ook niet in; of er zijn geen medewerkers te bereiken of ik blijft in een wachtrij wachten; waar ik achteruit in de wachtrij ga (heel vreemd; ik begon op positie 2 en na 45 min wachten sta ik op positie 5)

Hopelijk kan iemand mij via dit forum wel helpen. Want om eerlijk te zijn, ik wil me eigenlijk gewoon laten uitschrijven dat ik een provider zoek  die mij wel kan helpen en die wel weet wat ze doen. 

 

Hi @Axelina21, dank voor dit topic! Het spijt me dat je verhuizing niet goed loopt, dit is juist ontzettend belangrijk. Ook is het niet de bedoeling dat je zonder verbinding hebt gezeten. Excuus! Ik wil dit heel graag overnemen, maar ik zie direct dat je nieuwe verbinding onder een speciaal project valt. Dit betekent dat het team die hiervoor verantwoordelijk is, de communicatie volledig overneemt. Is dit bij jou bekend? Je kunt ze bellen via 0800-8665000. Appen kan ook! Bel dan naar dit nummer om naar het WhatsApp nummer te vragen.  Heb je met beide al contact gehad zonder succes? Dan wil ik verder oppakken, want dat is precies niet de bedoeling.

Rondom de facturatie kan ik wel zeggen dat je oude adres is gestopt op 21-10. Dit betekent dat je in oktober nog wel een factuur hebt ontvangen. De facturatie van het nieuwe adres is nog niet gestart, dit start pas wanneer wij zien dat het modem online staat!


Op 30-09 heb ik mijn verhuizing doorgegeven aan Odido. Hiervoor moet mijn glasvezel modem aangesloten worden in mijn nieuwe woning. 

Per direct was mijn internet vanaf dat moment afgesloten, desondanks dat ik had aangegeven nog een paar weken in deze woning te verblijven. Hierdoor had ik dus een week of 3 geen internet in mijn oude woning.

Nu ben ik inmiddels verhuist, maar tot heden is er GEEN contact met me opgenomen om een afspraak te maken. Ondertussen heb ik al een keer of 6-7 gebeld met Odido; er wordt beloofd dat ik terug wordt gebeld door de monteur maar er gebeurd maar niks.

Ik zit nu al een week of 5 te wachten om een afspraak te maken en deze complete periode dus ook zonder internet. (Maar krijg wel een factuur bezig; heel fijn.)

Telefonisch contact opnemen blijkt geen nut te hebben; dit heb ik al te vaak geprobeerd. Via de chat kom ik er ook niet in; of er zijn geen medewerkers te bereiken of ik blijft in een wachtrij wachten; waar ik achteruit in de wachtrij ga (heel vreemd; ik begon op positie 2 en na 45 min wachten sta ik op positie 5)

Hopelijk kan iemand mij via dit forum wel helpen. Want om eerlijk te zijn, ik wil me eigenlijk gewoon laten uitschrijven dat ik een provider zoek  die mij wel kan helpen en die wel weet wat ze doen. 

 

Bedankt voor het 06 nummer.  Met dit nummer heb ik ze uiteindelijk wel weten te bereiken. Duurt 4 weken voor een monteur komt, wat jammer is, maar goed. Er staat tenminste na 5 weken eindelijk een afspraak gepland.

Dus ik zal dit forum ook sluiten.