Op 30-09 heb ik mijn verhuizing doorgegeven aan Odido. Hiervoor moet mijn glasvezel modem aangesloten worden in mijn nieuwe woning.
Per direct was mijn internet vanaf dat moment afgesloten, desondanks dat ik had aangegeven nog een paar weken in deze woning te verblijven. Hierdoor had ik dus een week of 3 geen internet in mijn oude woning.
Nu ben ik inmiddels verhuist, maar tot heden is er GEEN contact met me opgenomen om een afspraak te maken. Ondertussen heb ik al een keer of 6-7 gebeld met Odido; er wordt beloofd dat ik terug wordt gebeld door de monteur maar er gebeurd maar niks.
Ik zit nu al een week of 5 te wachten om een afspraak te maken en deze complete periode dus ook zonder internet. (Maar krijg wel een factuur bezig; heel fijn.)
Telefonisch contact opnemen blijkt geen nut te hebben; dit heb ik al te vaak geprobeerd. Via de chat kom ik er ook niet in; of er zijn geen medewerkers te bereiken of ik blijft in een wachtrij wachten; waar ik achteruit in de wachtrij ga (heel vreemd; ik begon op positie 2 en na 45 min wachten sta ik op positie 5)
Hopelijk kan iemand mij via dit forum wel helpen. Want om eerlijk te zijn, ik wil me eigenlijk gewoon laten uitschrijven dat ik een provider zoek die mij wel kan helpen en die wel weet wat ze doen.
Hi
Rondom de facturatie kan ik wel zeggen dat je oude adres is gestopt op 21-10. Dit betekent dat je in oktober nog wel een factuur hebt ontvangen. De facturatie van het nieuwe adres is nog niet gestart, dit start pas wanneer wij zien dat het modem online staat!
Op 30-09 heb ik mijn verhuizing doorgegeven aan Odido. Hiervoor moet mijn glasvezel modem aangesloten worden in mijn nieuwe woning.
Per direct was mijn internet vanaf dat moment afgesloten, desondanks dat ik had aangegeven nog een paar weken in deze woning te verblijven. Hierdoor had ik dus een week of 3 geen internet in mijn oude woning.
Nu ben ik inmiddels verhuist, maar tot heden is er GEEN contact met me opgenomen om een afspraak te maken. Ondertussen heb ik al een keer of 6-7 gebeld met Odido; er wordt beloofd dat ik terug wordt gebeld door de monteur maar er gebeurd maar niks.
Ik zit nu al een week of 5 te wachten om een afspraak te maken en deze complete periode dus ook zonder internet. (Maar krijg wel een factuur bezig; heel fijn.)
Telefonisch contact opnemen blijkt geen nut te hebben; dit heb ik al te vaak geprobeerd. Via de chat kom ik er ook niet in; of er zijn geen medewerkers te bereiken of ik blijft in een wachtrij wachten; waar ik achteruit in de wachtrij ga (heel vreemd; ik begon op positie 2 en na 45 min wachten sta ik op positie 5)
Hopelijk kan iemand mij via dit forum wel helpen. Want om eerlijk te zijn, ik wil me eigenlijk gewoon laten uitschrijven dat ik een provider zoek die mij wel kan helpen en die wel weet wat ze doen.
Bedankt voor het 06 nummer. Met dit nummer heb ik ze uiteindelijk wel weten te bereiken. Duurt 4 weken voor een monteur komt, wat jammer is, maar goed. Er staat tenminste na 5 weken eindelijk een afspraak gepland.
Dus ik zal dit forum ook sluiten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.